poniedziałek, 22 sierpnia 2016

HACK BY LISA - moja opinia i spósób użycia



Tutaj Ayano! Dzisiaj napiszę o programie do hackowania SC i Fame. Tak wiem, że Amanda też o nim pisała, ale ja też korzystam z niego i to od ok. 2 miesięcy? Bez zbędnych przedłużań zapraszam do posta!


Tak wygląda program po otworzeniu go. Ja polecam tworzyć nowe konto i dawać sobie z niego prezenty z listy życzeń, ponieważ dostajecie blokadę na ileś tam dekad.


Pamiętajcie, żeby przed wciśnięciem "Login!" wybrać serwer! 


Wygląd programu się zmienia i status zmienia się na zalogowany. Najpierw wciskamy "Set Account level to 6", następnie 3 razy "Hack!". Pamiętajcie, że po wykonaniu czynności, trzeba się wylogować. Zamykamy program. Wchodzimy na konto MSP. Radzę nie odbierać nagród i po prostu wybrać zakładkę "Znajomi". Wpisujemy login naszej MS i kupujemy wszystko z listy. Koniec naszej operacji.

Teraz czas na moją opinię.
Wszystko fajnie i ładnie, ale... To jest jednak no nielegalne. Oszukiwanie i używanie hacków jest zabronione. Korzystając z niego stajemy się po prostu hackerem (nie wiem, czy to dobre określenie).

Za dwa dni moje urodzinki! Trzynaście lat! Old then I can say it!!! <----- Takie tru. Niedługo to ja na emeryturę idę. Dobra kończę. Bayoo!

Wspominałam, że lubię emotkę XD? XDDD

link do pobrania:
http://chomikuj.pl/kroljanjulian/Programy/Msp+Hack+By+Lisa,5191526819.exe%28executable%29
(załóż konto, by pobrać za darmo)

1 komentarz: