czwartek, 8 września 2016

Ktoś Nowy!

A kuku!

"Kto to może być?" "Znamy ją?" "Aha?" - Możliwe, że te lub inne słowa nachodzą wam teraz na usta, więc śpieszę z wyjaśnieniem.

Nie, nie znacie mnie. Jestem tu nowa. Dzień dobry! Dobry wieczór! W zależności o jakiej porze to czytacie.

Pisanie tutaj, jest naprawdę wielkim wynagrodzeniem dla mnie, więc bardzo dziękuję za możliwość publikacji moich myśli na tym blogu.

Mamy za sobą już "wstęp", jeśli mogę tak nazwać to co wcześniej napisałam, czyli nadszedł czas, żebym się przedstawiłam, bo tego nadal nie zrobiłam.

Jestem Ola, Olek.. Wszystko tylko nie Aleksandra, tak nazywają mnie tylko niektórzy nauczyciele. 21-wszego września skończę trzynaście lat, czyli uczęszczam do pierwszej gimnazjum.

Interesuję się grami, ogółem technologiom od małego. Uwielbiam PS 2, na której z resztą często gram, mniej za to na PS 3.

Grą o angielskiej nazwie MovieStarPlanet interesuje się od... Nawet nie wiem, nie umiem określić czy byłam na wcześniejszej wersji gry.. Czy nie. Nie pamiętam. Narazie gram na jednym koncie głównym - Aleks$andra - i trzech pobocznych, które nie są aktualnie ważne.

Ja jestem za tym, żeby osobę poznawać z czasem i postępem pisania, więc - niestety albo stety - przerwę tu mój opis.

Moje posty będę pisać najprawdopodobniej w weekend'y, gdyż dopiero o szestnastej będę w domu, a potem obiad, lekcje, teraz to brzmi banalnie, ale cóż.. Każdy, wie jak potem jest.

Jeszcze raz dziękuję, za to że mogę tu pisać! To naprawdę wspaniałe wyróżnienie, a ja się powtarzam..

Jeśli Zauważyłaś bądź zauważyłeś jakiś błąd, od razu mi go wypomnij! Jestem tylko człowiekiem! :D

Gitara Siema! Do soboty.

Ps. Jak coś mogę stworzyć komuś grafikę. Heh. ;3 Narazie jestem na telefonie...Więc Moje wypociny dodam w następnej notce.

4 komentarze: