poniedziałek, 5 września 2016

takie tam coś

no hej
czytasz ten post
pewnie wiesz o czym będzie on
tak
zbierałam się do niego już
parę
dobrych
miesięcy
szczerze
dziękuję osobom które
zmotywowały mnie
bo człowiek tego potrzebuje
do rzeczy
odchodzę
wiem, że często was
zawodzę
lecz taka kolej życia
nie załamujcie się
blog upada
jak wszystkie













ironiczny śmiech
















chcę zakończyć ten rozdział
rozumiesz?
blogowanie to nie moja bajka
mam inne pasje
z bloggera odchodzę
msp
kiedy indziej!
przepraszam
że jestem idiotką
mam wyrzuty sumienia
przykro mi
zdaję sobię sprawę co o mnie myślicie
frajerfrajergłupiarzalixodchodzisznoahaahalolzahażal
blogiupadająpodpisktośmądry
dwukropekapostrofzamknięcienawiasu
nie potrafię dłużej
chociaż bardzo chcę
niedawno zrozumiałam
jestem zbyt troskliwa

i już czas pójść w swoją stronę

czas stąd odejść

nie mam nic do stracenia

to jest koniec


śmieję się
nawet jeśli nie mam z czego
już mnie to nie obchodzi
mam to gdzieś
blog o grze dla dziewczynek z podstawówki?
to żałosne
wydoroślałam?
nie wiem
czy napewno chcę to skończyć?












T A K

nie znacie powodów i wcale nie chcę tu o nich pisać 
bo nie muszę
piszcie komentarze
na ból dolnej części pleców
i tak nie przeczytam
już nie chcę blogować
to nie był słomiany zapał
nie chcę
i tyle
po co to czytasz
skoro i tak zhejtujesz
wyśmiejesz

redaktorki z konkursu zostały dodane

żegnaj kathey
żegnaj rozdziale
pod tytułem
szczęśliwe blogowanie
po raz ostatni marta
5 września 2016

2 komentarze: