niedziela, 12 stycznia 2014

Be closer than other - Look.

Hey!
Dzisiaj mam Dla Was look, który przygotowywałam z myślą o obecnej pogodzie (wiecie jak jest). Nazwałam go "Be closer than other...". Nie wiem skąd ta nazwa... ;)
Przejdźmy do looku:
Oto i on. Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo się podoba. Skład looku:
<Kliknij, aby powiększyć>
Przepraszam że z innego konta, ale musiałam.
Jak dla mnie, jest on BARDZO BARDZO tani. Do tego odliczamy 300 sc (Unikaty), to będzie 1360 sc, możemy nie dodawać też serduszka - Wyjdzie 1125 sc.
Jeśli nie mamy diamonds, wystarczy dodać inne włosy - Też będzie ładnie.
Niestety, jest on dla Vip.
Bluzka jest wyjątkowo tania. Jest to chyba unikat, ale da się go znaleźć w Top.
Do sumy 1125 sc doliczamy 50 sc - Spodnie z Desing Studio.
Wyjdzie 1175 sc.
Naprawdę tanio.
Inne propozycje kolorystyczne:


Najbardziej podoba mi się oryginał, podam więc kolory:


Niebieska ramka - Kawowy.
Czerwona - Łososiowy.

Jak się podoba? Piszcie w komentarzach!


P.s Możliwe że David zmieni konto, musi o tym napisać w poście.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz