czwartek, 9 stycznia 2014

Zmiana wyglądu + Przeprosiny + Grafik dla nas.

Hey :* Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam nagłówek na blogu (niedługo zmienię tło). Na zimowy, poprostu zimowy, bo Święta minęły a zima trwa. Koniec o zmianie wyglądu. Przeprosiny kieruję głównie do czytelników, ale też do Davida. Do czytelników: Przepraszam najmocniej za brak postów... Przygotowałam grafik, aby więcej takie sytuacje nie miały miejsca. Do Davida: Przepraszam, że znowu nie ma Cię na nagłówku. Już się tłumaczę: Niestety, chciałabym bardzo abyś na nagłówku był, ale nie możesz stać jak słup, niestety animki które posiadasz nijak nie pasują na nagłówek. Proszę abyś jeśli chcesz znajdować się na nagłówku, kup jakąś pozę. Został jeszcze grafik. A więc: W poniedziałek piszę ja. We wtorek David. W środę i czwartek ja, a David w piątek (Ja też mogę pisać w dni Davida dodatkowe posty). Natomiast w weekend piszemy oboje, i ja i David w sobotę i niedzielę. Takim sposobem codziennie będzie conajmniej 1 post. David, pasuje Ci to? Kathey ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz