wtorek, 14 stycznia 2014

Dużo, dużo spraw xD

HeYow!
Mam dzisiaj dla Was coś dziwacznego. Dokładniej 2 dziwactwa. Nie da się o tym opowiedzieć, więc wklejam screeny:
<Kliknij, aby powiększyć>
No, właśnie TO. Po pierwsze, co chcę Wam wytłumaczyć to to, że nie jest to screen z mojego konta, była u mnie moja najka i weszłyśmy na moje stare (teraz jej) konto, Ankha. Ta, kliknęłyśmy zdobądź, i z 3 lvl zrobił się 6. Tsa. Tylko że tekst nachodzi na głowy MovieStars... Ale, tam. Dziwne jednak jest to, że na Kathey nie pojawił się ten komunikat.
Drugie WIELKIE dziwactwo, o wiele większe od poprzedniego...
Z góry przepraszam za grafikę, ale musiałam się nieźle namęczyć.

Spójrzcie na %! 843%? To jest naprawdę dziwne, i jeszcze ta kreska poza licznikiem... Ahh.
Teraz dla odmiany, coś z czego bardzo się cieszę ♥

Tataratatata! Wasza ciotunia zdobyła 15 lvl ♥ Co do Davida: On ma 11. ♥ 15 lvl ♥ Haah, jeszcze 10 i będzie 25 ♥ Dobra, koniec szaleństw ♥ Zaczynam posta z nowym lookiem ♥





1 komentarz: