piątek, 31 stycznia 2014

Mój pasek fame + Sposób na zarabianie fame + Ile jeszcze zmian?

Heii.
W tym poście wrzucam mój pasek fame.


Jak widać - Nie jest to wiele. Wczoraj kupiłam boostera i zarobiłam na nim ok. 80 tys. fame.
Jak to robię?
Banalna sprawa.
Pokażę Wam co robić kiedy chcecie szybko wbić dużo fame.
Bo każdy chce :)
<Kliknij aby powiększyć>

Ups... Teraz zobaczyłam że nie zamazałam "Majątku".
Nie patrzcie na to ;-;
Dobra.
Wchodzimy w mój profil.
Dla początkujących zaznaczyłam to w co macie kliknąć :b
Potem...

Klikamy po kolei na wszystkie Awards.
Patrzymy, w której niewiele nam brakuje.


Kiedy znajdziemy takie, które mamy prawie wypełnione spełniamy warunki tej nagrody.
Ja idę do sklepu i kupuję 1 parę butów.
Dowolnych.
Kiedy już spełnimy warunki Award'a, pojawi się nam taka jedynka przy moim profilu. Chyba nie muszę tłumaczyć jak się odbiera trofeum? :b

W każdym razie jeśli mamy boostera zarobimy 5 tysięcy fame.
A teraz wrzucam fame po tym zabiegu:


Jest różnica, prawda?

A co do "Ile jeszcze zmian" - Modzi znowu zmienili licznik z % na fame.
Kto woli fame a kto %?
Wyrażajcie opnie w komach :b

Bye,

Ps. Mam głupawkę! Mam 12 lat a idę na urodziny siostry mojej NPNZ Natika (Tęczowego Pegazorożca) do Kolorado <333
A ja jestę Tenczofy Ziemniak <333






4 komentarze:

  1. Niezły pomysł, skorzystam ! :)
    Fajny blog :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem gdzie jest Kolorado :) Poza ty mieszkasz w Warszawie ? :o Bo jak tak bo ja mieszkam :D ~ Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń