sobota, 1 lutego 2014

O tekscie z boku "Pomoc dla nich!"

Heii. W tym poście chcę wytłumaczyć, o co chodzi z nowym tekstem na boku bloga. Nazwałam "to" "Pomoc dla nich!". Po co to zrobiłam? Co to jest? Zrobiłam to po to, abyście mogli nie tylko dowiedzieć się, kto pilnie potrzebuje pomocy - ale jest to w pewnym sensie osób zasłużonych na Msp i na moim blogu. Kathey - Ja! Pilnie potrzebuję pomocy w 19 lvl, i tak dalej... I tak dalej... Chcesz tu trafić? Bądź miły, pomóż nam i często wchodź na mojego bloga. Druga sprawa: Za 6 dni będę z Wami na msp CODZIENNIE OD 90 DNI! Woow, co nie? Ü <-- A to to taki uśmiech. I kolejna sprawa: Zapraszam na bloga Abieski! Jestem z nim emocjonalnie związana :P Ubiegam się o bardzo dla mnie ważną pozycję redaktorki. Chcesz wejść? KLIK! Mój blog jej nie pomoże; ale co tam. Ona i tam ma 2000 wyświetleń dziennie :) Ale nie ma co się dziwić - Jej blog jest świetny. To tyle, przepraszam za ewentualne błędy, piszę z telefonu. Baii, Kathey Ü

2 komentarze:

  1. Dziękuje że mnie tam umieściłaś <33
    Jesteś Kochana ^O^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, obecnie, jak widać przy dacie :3 jest 2015 rok. Teraz masz (jak i kiedyś) masz super bloga! Przeczytałam wszystkie posty! Jeżeli Abieska to czyta to bardzo przepraszam, ale uważam, że Twój blog jest dużo lepszy.
    alexa54321 - czyli Julia :3

    OdpowiedzUsuń