sobota, 1 lutego 2014

1500 wyświetleń+przeprosiny

Witajcie Koffani


Dziękujemy za wasze zainteresowania naszym blogiem który osiągnął ponad 1500 wyświetleń:D

Oby tak dalej bo mamy zamiar dobić 5tys. potem 10 a następnie i z 100000 tysięcy.


Jeszcze raz dziękujemy...

Przepraszam Was że nie pisze postów ale byłem na feriach.
Niedługo mam zawody na pewno jakiś sprawdzian i naprawdę nie mam czasu, ale jak mi się uda znaleźć chwilkę to napiszę.

Więc proszę o wybaczenie, a właśnie może naszym redaktorem będzie................................................................................................................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
INVIDA!!!!

Ja się ciesze a Wy?

A właśnie zauważyliście że znowu powróciło fame:D

A tak wogóle co woleliście fame czy %, bo jak dla mnie i to i to było spoko.

A więc Pozdrawiam

David

2 komentarze:

  1. Super !! Uwielbiam Invide !! :33
    A co do % to jest mi obojętnie, chociaż bjak są Fame to widać ile dokładnie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Tolkę. Nie wiem ale ostatnio liczba wyświetleń na blogu mocno rośnie :) Dziękujemy. A i do Davida: Błagam nie podawaj wyników jeśli ich nie znasz. Decyzja jest moja, to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń