wtorek, 11 lutego 2014

WYNIKI KONKURSU! + Przepraszam + Prawie 2000 wyś.

Heii. Przepraszam, wgl nie pisałam postów. Leżę teraz chora, mam jakiegoś wirusa czy coś... Dobra, słyszałam że będzie pisała ze mną Karolina. No dobra - Ale na poważnie, bez żartów. Jeśli nie spiszesz się - Będę niestety usunąć Cię z mojego bloga. Mam wyniki konkursu. Zwyciężają... INVIDA I JUDY22! Gratulacje. Przygotuję jeszcze 2 konto spełniające warunki, i dam je wam niebawem. I informacja dla XXXXXTOLKIXXXXX: Jeśli tylko chcesz, dodam Cię do bloga - Jesteś zawsze, więc cieszyłabym się gdybyś z nami pisała. I kolejne info: 2000 wyświetletleń już niebawem! Dziękuję. Do zwyciężczyń: Podajcie mi swoje maile na Msp albo tu w komentarzu - Możecie też napisać maila dp mnie na katheylovemsp@gmail.com - Bd wiedziała. Baii, Kathey ;*

3 komentarze:

  1. Jej ! Dziękuję za tak miłą propozycje :3
    Ale nie zabardzo mogę :'c
    Nie zawsze mam czas na pisanie notek, a co ważniejsze mam już od paru miesięcy zepsuty komputer ._.
    Piszę tylko z telefonu, i na msp tymczasowo też jestem tylko na tel. :c
    Jak będę mieć naprawiony komputer to pomyślę nad tym ^0^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz pisać dużo postów, ale zastanów się c:
      - Kathey
      Sorry że z anonima ale piszę z tableta :c

      Usuń
    2. Ok, bardzo poważnie się zastanowię bo uwielbiam tego bloga ♥ :3

      Usuń