środa, 12 lutego 2014

Konkurs!!!

Heii... Jestem tu nowa no i chyba najmłodsza:) A więc pomyślałam że zrobię konkurs na looki. A teraz zasady: Robisz look ze swoją moviestar, następnie piszesz mi na pocztę na Msp nazwę looku a ja je oceniam:) I jaki chcecie temat np. zimowy lub nawet sylwestrowy obojętny. Co musi zawierać wiadomość: 1.Temat looku 2.Nazwa looku Aby się zgłosić napisz w komentarzu nazwę na Msp i że się zgłaszasz. Nagrody: 1 miejsce obejrzenie 10 seków+graf 2 miejsce obejrzenie 7 seków+graf 3 miejsce obejrzenie 5 seków+graf Za udział: Obejrzenie 2 seków Grafy dostaniecie od Davida bo ma wyższy lvl przez co więcej fame zarobicie:) Na zgłoszenia czekam do 1 marca Pozrawiam Karolciaaa

6 komentarzy:

  1. A co jeśli nie mam seków ? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No to filmy:)
    Chyba że masz i seki i filmy to możemy zrobić pół na pół.
    Mam nadzieję że taki układ się Wam spodoba.

    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A bierzesz udział masz spore szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę, biorę :3 Tylko nie mam dużych szans :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    AhhOhhCudna

    OdpowiedzUsuń