poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Konkurs!!!!

Hay. Mam dla was konkurs.A chodzi w nim o to żeby zrobić Artbook na temat : "Świat MovieStarPlanet". Trzeba napisać w artbooku jak było kiedyś na msp i co teraz powinno zostać.Chodzi o zachowani.
Nagrody:
1 miejsce - prezent z l.ż do 1300 sc + zobaczę 11 filmów + dam 4 grafy + ciuchy z szafy kupie lepsze
2 miejsce - prezent z l.ż do 600sc + graf
3.miejsce - prezent z szafy  + graf  + zobaczę jeden film

ArtBooki wysyłacie na ten gmail : zuzenne@gmail.com . Piszecie login oraz artbook na konkurs Zuzy z bloga mspoczamikathey.blogspot.com

Czas macie do 17 maja.
A zgłaszacie się pod postem pisząc w komentarzu "Ja zgłaszam się"

To wszystko na dziś
Do zobaczenia
~Zuzu

7 komentarzy:

  1. Ja zgłaszam sie! Email : Malinaxoxo@onet.com. Na msp : YoungEver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,Mam nadzieje że wyślesz Arta jak najszybciej nie mogę się doczekać żeby go zobaczyć!! .

      Usuń
    2. Dobrze,Mam nadzieje że wyślesz Arta jak najszybciej nie mogę się doczekać żeby go zobaczyć!! .

      Usuń
  2. Nie zgłaszam się niestety :'c
    Nie mam dostępu do komputera, więc nie mogę zrobić arta :c

    OdpowiedzUsuń