wtorek, 22 kwietnia 2014

Powitanie+Przeprosiny+Uradowanie

Siemanko kochani!!! Ale WHAT? o co cho przecież ja jestem tu już długo. Ale te powitania są kierowane do naszej Zuzi którą pozdrawiam:) Nie miałam okazji się z nią przywiatać z powodu zepsutego rutera czy czegoś tam no takie czarne (lub szare) cuś No ale dobra nie robie z tego grochu z kapustą:) Jestem nienormalna piszcie komy, aby mój móżdżek został uradowany i nie tylko xD Rany jak mi odwala;) A i przepraszam za te braki na blogu ale po: 1. Brak internetu przez zepsute cuś. 2.Ciężkie treningi z powodu Mistrzostw Polski w maju. 3.Ból kolana. 4.Wiele nauki. 5.Dużo zadawane To chyba na tyle Pozdrawiam Nadiusiaa Ps.Sorry za błędy ale ja prawie wszystkie posty pisze z telefonu:(

5 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiałam, gdzie się podziałaś :c
    Bardzo miło widzieć twojego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do Kathey:
    Dlaczego nie odpisujesz na moje wiadomości na MSP? Dokładnie jak Lanaq. Jest dosyć mało blogerek, które potrafią (chcą) odpisywać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale mam ponad 100 nieprzeczytanych wiadomości, muszę znaleźć moment na odczytanie ich. Przepraszam.
      Kathey

      Usuń
    2. Jak jestem online zawsze odczytuję wiadomości.

      Usuń