niedziela, 20 kwietnia 2014

Witajcie

Hej jestem Zuzia(Zuzenne) przyjaciele mówią mi Zuzu.Będę na tym blogu na okresie próbnym.Bardzo mi zależy żebym się wam spodobała.To dla mnie znak że że doceniacie mnie.Może przestane więcej gawędzić i opowiem wam trochę o sobie.


~Jestem zakręconą nastolatką
~Uwielbiam The Wanted oraz Victorie Justice

           














Victoria


                
















-Lubie MSP
-Lubie was

To wszystko o mnie nie jestem zbyt ciekawa,ale też nie okropna.Dziękuje bardzo za zobaczenie tego posta.
Jeśli chcecie zadać mi pytanie piszcie : zuzenne@gmail.com
Bardzo proszę o komentarze i  waszą opinie.

~Zuzu

6 komentarzy:

  1. Też lubię Vic i jej piosenki a najbardziej "Gold" i "Make to shine"
    Taka ciekawostka: Justice urodziła się wtedy, kiedy mój chrzestny (tylko inny rok).
    Mam do Ciebie pytanie:
    O czym będziesz tutaj pisała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. • Dział ogólny. A narazie na próbę.
      /Kathey •

      Usuń
    2. Jak powiedziała Kathey na próbę,ale mam zamiar robić konkurs z moich pieniędzy na msp.Robić dla was np. kolaże,loga lub jakieś ciekawe obrazki.Dodawać też będę look na zamówienie i zwykłe ale też zależy od Kathey czy się zgodzi ta takie coś.

      ~Zuzu

      Usuń
  2. Notka ciekawa, jednak mam jedną uwagę: stawiaj kropkę po znakach interpunkcyjnych, nigdy przed. Ogółem jest ciekawa, powstawiam Ci spację po niektórych znakach. Mam 1300 miejsc w znaj, bo kupiłam Vipa :3
    /Kathey ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam za te błędy byłam szczęśliwa że pisałam na tym blogu i zapominałam o interpunkcji.:)

      Usuń