poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ocena i opinia nowej gazetki MSP

Hay,dziś wam ocenie i opisze gazetkę MSP

Przepraszam za zdjęcie














Ja mam prawie wszystkie gazetki MSP , brakuje mi chyba 2 i nie żałuje że ich nie kupiłam.Ale wyjątkowo dla was ją kupiłam.A więc w gazetce jest tajny kod dostałam w nim yorka,okulary i 500sc.W magazynie są porady modowe,Ale w magazynie zdziwiło mnie że ciuchy z MSP były porównywane do gwiazd.Było to nawet ciekawe,ale też znalazłam tam Quiz"Z Msp dookoła świata"oraz podpisz flagi świata było ich 15.Były też komiksy,dużo ciekawostek o zwierzakach.Oczywiście było też za kulisami za czełam się śmiać jak za czełam to czytać :).Też jak zawsze były nowe konkursy i wyniki starych,gry,plakaty i pomysły na pokoje.Maksymalna ocena to 40 punktów a ja daje 34/40 czyli taka czwórka lub trójka.Myślę że ten post wam się podobał. :)

Do zobaczenia
Zuzek

3 komentarze:

  1. Fajna się wydaje tą gazetka ;) Chyba kupię :**

    ~julkaxd15 zapraszam do mnie
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zobaczę twojego bloga Julio i Dziękuje tobie oraz Vanessie

    OdpowiedzUsuń