sobota, 5 kwietnia 2014

PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM! + DZIĘKUJĘ!

Heii. Tak dawno tu nic nie pisałam. Za długo... Ale dołączy do Nas nowa redaktorka na okres próbny, czyli Zuzenne. Jeśli się Wam spodoba - Zostanie. Teraz nie mam zamiaru, aby mój blog był przez nas zaniedbywany, więc będę starała się pisać na nim CODZIENNIE. A teraz podziękowanie: Dziękujemy Wam, że pomimo iż blog "nie działał', nabiliście nam 4000 wyś. a dokładniej 4009 xD Dobijemy do 5000 do moich urodzin? Są 9 kwietnia, w tę środę. Zróbcie mi prezent :) I jeszcze dzięki za tyle głosów w ankiecie (dzisiaj paczam na wyniki a tam równo 200 na mnie, a 82 na SagiręLOVE.)! Kocham Was <3 Pytaliście czy dodam chat. Niewiem. Zobaczy się. U Abi mocno rozwijam się lookowo, tu teZż czasem chcecie looki ode mnie, np. dzisiaj jak rb poradnik MovieStarPlanet? Piszcie w komach, jak ktoś tu jeszcze zagląda po tej zuej przerwie xP To dzisiaj look. Odmeldowuję się, i niech chemia będzie z Wami (kto czytał mojego wczorajszego posta u Abi, to wie :P). /Kathey

9 komentarzy:

  1. Kiedy ten poradnik o looks?? Nie mogę się już doczekać!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A i czy on bdz na TYM blogu czy na blogu Abi??????

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z serii ♥ + obserwuję *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że coś tu napisałaś :D
    Czekałam na jakiegoś posta od.... dawna ? XD
    No i strasznie podoba mi się wygląd twojego bloga ^^.
    I niech chemia będzie z tobą !! XDD
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosowałam na cb u Abi jeszcze zanim cokolwiek napisałaś ;D i nie żałuję :)

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam do Cb pretensji, ale najpierw przepraszasz, a potem NIC nie piszesz na tym blogu, a MNÓSTWO na blogu Abi. Nie chce Cie na prawdę urazić, ale lubię czytać posty na tym blogu.
    Sorry za orto pisałam z tableta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... O posadę u Abi starałam się prawie rok, proszę zrozumcie...

      Usuń