niedziela, 6 marca 2016

Dodatek do (nie)BEZPIECZNE MSP & Aktualizacja w wiadomościach

Onore!

 
Dzisiaj bez obrazka, tak jakoś mnie naszło. Na wstępie chciałabym podziękować pewnej osóbce za podzielenie się ze mną informacjami potrzebnymi do stworzenia tego posta. Nie jestem pewna czy mogę tutaj przewinąć Twój login, w końcu chodzi o sprawę oszustki, a w takiej sytuacji może nawet zaistnieć chęć zemsty. Szczerze w to wątpię, no ale sama rozumiesz. Oprócz tego napiszę dzisiaj o pewnej zmianie w chat'ach grupowych. Nie wiem, czy nie pojawiła się ona już jakiś czas temu, lecz na pewno zauważyłam ją w czwartek, a dopiero teraz mogę opisać. No dobrze, przejdźmy wreszcie do wiadomości od mojego sekretnego informatora! Zapraszam do przeczytania notki!
 
 
 
Jak widzicie, mój informator (hihi) natknął się na pewną oszustkę. Użytkowniczka ta obiecuje unikat za prezent, a w rzeczywistości podarowuje nam w zamian jedynie rzecz dla początkujących. Klasycznie, po dokonanej transakcji, blokuje nas, abyśmy nie mogli się z nią skontaktować. Znam ten ból, najgorzej jest, jeśli moderatorzy nie chcą takiej osoby zbanować, ech. W każdym razie, postanowiłam wziąć się za sprawę i wyszukać profil niejakiej Kler94:
 
 
Z wyglądu normalna użytkowniczka, dopiero co zaczynająca przygodę z MSP. Nie licząc jednego szczegółu: wątpię, żeby ktokolwiek z ósmym poziomem mógł mieć już cały strój pełny unikatów. Jasne, niektórzy tworzą nowe konta, na które przesyłają sobie ubrania ze starych, jednak w połączeniu z oskarżeniami robi się to już podejrzane. Podczas dalszego przeglądu konta, natknęłam się na dość pokaźną kolekcję artbook'ów z propozycją wymiany unikatów, tym razem za prezent z listy życzeń. Zwróćmy jeszcze uwagę na status Kler- 'zbieram uni 8 / 10 nagroda będzi pe jako 5 sukienek za free'. Pomińmy już kwestię ortografii i interpunkcji, a zajmijmy się treścią. Dziewczyna zbiera ubrania ze starego MSP, a ofiarodawcom chce oddać pięć sukienek... Wątpię, aby owa transakcja była uczciwa. Jakie wnioski wyciągam po oględzinach twórczości tej oto użytkowniczki? Cóż, nikłe. Jestem prawie, że pewna, iż oszukuję, aczkolwiek równie dobrze wszystkie argumentu mogłyby okazać się zwykłym przypadkiem. Ja jednak ufam mojemu informatorowi. Co zrobicie Wy? Decyzja należy do Was.
 
 
 
mistrz zamazywania nazw
Chyba wszyscy zdążyli zauważyć, że od jakiegoś czasu na MSP mamy możliwość grupowego chat'u. Nowością to dla nikogo nie jest, świetnie. Niemniej aktualizacja się pojawiła. Jest minimalistyczna w wyglądzie, ciężko ją zauważyć, ale jest. Jeżeli jeszcze nie zdążyliście zlokalizować opisywanej przeze mnie zmiany, chodzi mi o dwa znaczki przy okienku zamknięcia rozmowy. Jako osoba dociekliwa, postanowiłam sprawdzić, co takiego one robią. Mianowicie dzięki dzwoneczkowi możemy wyłączyć opcję dostarczania powiadomień o  nowych wiadomościach, a niebieskiemu iksowi- zminimalizować okienko korespondencji, tak jak to do niedawna można było robić tylko z osobnymi (dwuosobowymi) chat'ami. Obie nowości jakoś mocno nie wpłyną na naszą grę, także bezsensu byłoby zbyt długie rozpisywanie się na ich temat. Postanowiłam poruszyć ich wątek w tym poście, abyście mogli być na bieżąco z MSP.
 
 
 
No tak, moderatorzy napisali o tych aktualizacjach na forum. Oprócz tego od teraz będzie można używać animacji w artbook'ach na MSP HD. Jak dla mnie ta nowość jest zdecydowanie lepsza, już od dawna na nią czekałam. Cieszę się więc, iż moderatorzy zrealizowali prośbą wielu użytkowników. Teraz pozostaje nam tylko czekać na możliwość tworzenia filmów na tabletach i telefonach, choć w to wątpię. Opcja taka wymagałaby duuużo pracy, a i tak pewnie byłaby cała zlagowana, wręcz niemożliwa w obsłudze. Cóż, cieszmy się z tego, co mamy. A Wy? Co sądzicie o najnowszych zmianach?
 
 
 
Czas się pożegnać, moi drodzy. Mam nadzieję, iż notka przypadła Wam do gustu. Chciałabym jeszcze napisać, że podczas tego tygodnia zdążyłam odzyskać zapał do blogowania, więc notki powinny pojawiać się klasycznie dwa razy w tygodniu. Jeśli jednak będzie ona (oczywiście, z mojej strony) tylko jedna, w takim razie mi wybaczcie. Mam zawalony grafik, szczególnie, że zdążyłam zapisać się na nowe zajęcia pozalekcyjne i teraz mam dodatkowy hiszpański (przerabiam materiał równolegle, w szkole mam pierwszy rok, w domu czwarty), korepetycje z chemii i klasowy chór. Ten ostatni jest trochę dziwny, gdyż fałszuję jak nie wiem co i nawet nie lubię śpiewać, jednak zapisałam się dla Cecylii z mojej klasy, która to założyła ten klub. No i będą do niego uczęszczać głównie uczniowie mojej klasy bez narzucania materiału przez nauczycieli, więc... Hah, czysta przyjemność. No dobrze, kończę, bo rozpisałam się o szkolnym chórku, zamiast się żegnać.
 
Miłego dnia!
Klaudia
Clendise
'kcm
 
 
PS Czemu ludzie nazywają mnie Claudia? Przecież jestem Klaudia... :o



4 komentarze: