poniedziałek, 7 marca 2016

Głupi post bez celu~

Zgadujcie kto pisze, ok.

Tak więc hejka, to znowu ja ta która wszystko olała, lol.
Od czego... by tu zacząć?

Może od tego, że przez parę tygodni kompletnie miałam bloga w mojej grubej d*pie, podczas, gdy strona przeżywała kryzys?
Może od tego, że nie piszę postów, podczas, gdy Oliwka i Klaudia wprost wypruwają z siebie żyły, aby zadowolić czytelników? o ile jeszcze tu jacyś są, haha.
Może od tego, że ja mam to wszystko gdzieś, i to, co dzieje się z blogiem mnie nie obchodzi, podczas, gdy Zosia już nie wie co robić?



Kurczę, nooo... Szkoda, żeby moja wspaniała i jakże zacna osoba się zmarnowała.
Co robić?
Ach, co robić...
Nie gram w moviestarplanet, a robić tego na siłę nie będę. Mimo wszystko bardzo mi zależy na waszym zadowoleniu. Zależy mi jak nigdy.

Kiedyś poprosiłam Kathey o rangę administratorki. To było głupie. Pf, marzenia. Chciałam zrobić konkurs na redaktora, uratować to wszystko, bla bla bla.
I na co ja niby liczyłam?
No na co?

Nadzieja umiera ostatnia.
Nadzieja matką głupich.

*kurdee, momio nie chce się załadować >.<*

Bardzo mi miło, iż niektórzy "uważają mnie za przykład", jeśli mogę to tak nazwać. Fajnie jest mieć świadomość, że ktoś mnie szanuje, docenia... Może to dziwne, ale to w internecie zaufałam wielu osobom. Bowiem w życiu realnym nie spotkałam jeszcze takich ludzi i chyba nie spotkam.


Tak więc pozostaje kluczowe pytanie:
Czy mam zostać?



Ankietę dostarczyły profilki.pl

25 komentarzy:

  1. Oczywiście zagłosowałam, że masz zostać. Piszesz świetne posty i uwielbiam je czytać. Musisz zostać! Nie możesz odejść! Tak na marginesie zapytałam się coś w komentarzu na twoim blogu o życiu. Sprawdzisz?
    olliwka1000, Livvy
    PS - jak odejdziesz to przywrócę cię tu siłą B) Bo ja jestem Marian Pudzianowski B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostań, bardzo lubię Twoje posty.

    /crosay
    fans-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze?
    Nie wyobrażam sobie tego bloga bez ciebie. Oczywiście zagłosowałam na ,,tak".

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań, Zapraszam Was na Konkurs na redaktora na Msp i nie tylko! Czyli:szalonemspimy.blogspot.com ((: Przepraszam za reklamę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zagłosowalam że nie masz zostać BLOG upadł przez ciebie jesteś Najgorszą redaktorką na świecie!!! Nie tłumacz się. Moja babcia lepiej blokuje nisz ty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokuje to chyba osoby na msp. Żałosny anonimku, może ty napiszesz posta? :'))

      Usuń
    2. Babcia? Hshs, zalosne. Sorry, ale nielatwo mnie wyprowadzic z rownowagi.
      Kozak w necie, p*zda w swiecie, nie? :))

      Usuń
    3. Taak, tylko nasz szanowny Anonimek nigdy nie czytał notek Marty. Musisz coś wiedzieć, mój drogi. Posty Marty są bardzo dopracowane, zdjęcia dobrej jakości, zdania logicznie ułożone, a ortografia i interpunkcja-wzorcowa. Szczerze mówiąc, sama chciałabym pisać tak dobre posty i zazdroszczę Jej talentu. Marto, zgadzam się, kozak w necie, pi*da w necie.

      Usuń
    4. Pi*da w świecie*

      Autokorekta....

      Usuń
  7. Czy jak zaglosuje to to sie pojawi na fb? Bo tam na dole jest taki znaczek. Ale chce zebys zostala!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu pustka. Pojebany blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki hejt mhm, a może konto Google co?

      Usuń
  9. Ja się zastanawiam... Czemu na każdym bardziej znanym blogu w tym właśnie momencie ktoś odchodzi? Trochę to denerwujące...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zastanawiam... Czemu na każdym bardziej znanym blogu w tym właśnie momencie ktoś odchodzi? Trochę to denerwujące...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zastanawiam... Czemu na każdym bardziej znanym blogu w tym właśnie momencie ktoś odchodzi? Trochę to denerwujące...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń