czwartek, 3 marca 2016

Vip? Warto? + Top 3 blogi o MSP.

Cześć!

Dzisiaj klasyczne powitanie po polsku. Tutaj Oliwia, olliwka1000, Livvy. W tym poście porozmawiamy sobie o Vip, czyli pakiecie, który na MSP jest za prawdziwe pieniądze. Najpierw jednak trochę wyjaśnień.

W komentarzach pojawiło się dużo wpisów typu "Ten blog nie jest taki jak kiedyś, teraz posty są co tydzień, a nie co dwa dni. Nie lubię go już!!!". Przykro mi, ale ja też mam swoje życie, a MSP nie interesuje mnie jak kiedyś. Teraz już w to w ogóle nie gram. Wchodzę tylko, aby zrobić zdjęcia do posta. Pisaliście też o konkursie na redaktora - przydałby się, ale tylko Kathey ma admina. Przykro mi. To, czy Kathey wybrała dobrze podczas konkursu to jest jej decyzja, ale jeżeli moje posty są słabe to napiszcie szczerze. My z Claudią same nie damy rady. Co się dzieje z Tapczanem? Tego nie wiem.

Dobra! Koniec już! Przechodzimy do posta. Co to jest Vip?
Vip - pakiet, który pozwala użytkownikom mieć więcej pieniędzy, diamentów, lepsze ubrania i zwierzaki. Można mieć więcej znajomych, ubrań i szybciej wbija się poziom. Są różne pakiety za różne ceny, ale trzeba się liczyć z tym, że ceny nie są kolorowe.
Jak widzicie tak to wygląda. Teraz opiszę trochę pakiety, bo każdy z tych Vip'ów był mi znany.
Vip - Jest to zwykły Vip. Najtańszy i oczywiście najgorszy. Najmniej pieniędzy i diamentów. Ceny są dopuszczające - nie jest za drogo, chociaż według mnie mogliby je trochę zniżyć. Posiadałam ten pakiet i muszę się przyznać, że byłam zadowolona, bo nie zapłaciłam drogo. Mimo tego nie ma szału.

Vip Elite - To już jest z wyższej półki. Jak widzicie jest już droższe, ale bardziej wypasione. Dużo pieniędzy i diamentów. Miałam ten pakiet i wiadomo - byłam zadowolona.

Vip Star - Kto bogatemu zabroni? Moderatorzy poszaleli i to mocno. Wiadomo - pieniądze i diamenty - bezcenne, ale ceny - strach patrzeć. Dwieście piętnaście złotych za rok? To jest szaleństwo! Pakiet najlepszy według mnie, ale ceny są słabe. Bardzo.

Czy warto kupić pakiet Vip? - Myślę, że jeżeli osoba dużo gra w MSP oraz ma dużo czasu - jak najbardziej, polecam. Jest wiele wypasionych funkcji.

Jaki pakiet jest najlepszy? - Każdy musi wybrać wedle uznania. Ja osobiście byłam najbardziej zadowolona z pakietu Elite. Dlaczego? Otóż cena jest przystępna, a pakiet bardzo dobry.


Teraz czas na Top najlepsze trzy blogi według mnie, oczywiście, które są warte polecenia. Naszego bloga (msp-oczami-kathey) nie wliczam, ponieważ byłoby to nie fair. Zaczynamy!

3.
Na trzecim miejscu uplasował się blog Abieskiej, czyli abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com. Lubię wchodzić na tego bloga, ponieważ redaktorzy piszą bardzo dobrze, są sympatyczni, a posty są dopracowane i estetyczne. Wygląd bloga jest bardzo ładny, tak samo jak nagłówek.




2.
Na drugim miejscu znajduje się blog Emi, czyli emi-caffe.blogspot.com. Blog od początku do końca jest dopracowany, estetyczne i piękny. Wygląd powala, zresztą tak samo jak posty. Emi pisze codziennie po kilka postów, które są długie i ciekawe.




1.
Pierwszy i zarazem mój ulubiony blog, to emily-mccline-i-msp.blogspot.com. Kiedyś sama pisałam na tym blogu i wiem jak tam jest. Redaktorki są bardzo miłe i piszą cudowne posty. Wygląd bloga jest śliczny, a nagłówek bardzo dopracowany. Na blogu często pojawiają się posty, które są bardzo dobre.



To byłoby już na tyle. W komentarzach napiszcie, które blogi wy lubicie najbardziej. Chętnie wejdę i poczytam posty. Zapraszam do komentowania, a ja się z wami żegnam. Do następnego posta!


6 komentarzy:

  1. Świetny post, konkurs na redaktora przydałby się, ale wiem, ze nie macie na to wpływu i tak dajecie z siebie 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post Oliwio:)
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :3 Według mnie najlepiej jest kupić Star Vip na tydzień, nie wychodzi drogo a jest fajnnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie najlepszy jest VIP Elite na miesiąc c;.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do LBA z bloga ta-z-msp.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń