środa, 9 grudnia 2015

Akcja reaktywacja? #2 Luźny Tapczuś.

Dziś bez szarawych wyśrodkowanych "dzieńdobrychwieczorków" kursywą. Muszę szczerze przyznać- piszę ten post dosłownie na kolanie, bo powinnam się uczyć i tak dalej. Było to głównym powodem tego cholernego braku postów, ech. Musicie mi wybaczyć, bo jak każdy kujon porządniejszy uczeń staram się rzetelnie odrabiać zadania domowe i uczyć się na sprawdziany do bólu, aż się nauczę. Dodatkowo przypominam, że dostęp do internetu mam tylko w godzinach 15.00-15.30 i około 18.00. Rodzice codziennie wyłączają router, chowają gdzieś gdzie ja nie wiem i używają internetu tylko wtedy gdy go potrzebują. Oprócz tego 5 grudnia, ubiegłej soboty, miałam niepowiemktórebojestemstara urodziny, więc cały dzień miałam zajęty. Ale, jak się niestety okazało, w niedziele mój kuzyn miał chrzciny i, jak pewnie mogliście się domyśleć- cały dzień w plecy, haha. Piąteczek też niestety odpada- powrót do domu o 16.30, obiad, o 17.00 wyjazd do teatru. Powrót do domu- 21.00. Dlatego też przepraszam was za moją nieobecność. żałuje za wszystkie grzechy i postanawiam poprawę.

***

Dziś kolejny wpis z serii Luźny Tapczuś, więc porozmawiamy trochę o tym i o tamtym. Zacznijmy więc od podstawowego tematu: nowości. Otóż jak możemy od niedawna zauważyć- moderatorzy ostro pracują nad gierką, w ostatnim miesiącu zrobiono naprawdę aktualizacji, większość z nich jest naprawdę przydatna!
Zacznijmy więc może od tego, co już od wczoraj mogliśmy zauważyć w grze:

Migoczoncy słonice, polska tródna jenzyka, jeden sekónd temu.

A tak wygląda ekran rozmowy powiększony i pomniejszony:


Dodawanie znajomych do rozmowy (znajomi znajomych mogą też być dodani! Znajomi znajomych znajomych też!):


Potwierdzenie opuszczenia grupy:



Wspólna konwersacja! Zdecydowanie muszę przyznać, że jestem za, o tak. Możemy rozmawiać z kilkoma przyjaciółmi na raz, i to wszyscy razem! Genialne, nie przyznacie? A jak wygląda sama konwersacja? Otóż to. no i właśnie jak to piszę wyłączono mi internet. brawo ja. pewnie znowu opublikuje wpis pięć godzin później.

***

Kolejne pytanie jest bezpośrednio skierowane do wszystkich czytających: temat który chcę podjąć jest niesamowicie ciekawym, gdyż jako amatorka html'ów i css'ów oraz programowania, uwielbiam czytać wszystko związane z hackerstwem i podobnymi rzeczami, nawet w takich żałosnych gierkach, cóż. Niestety, ten porywający wątek jest mało rozwinięty: sporadyczne informacje dotyczące pojedynczych postaci i tym podobne śmieci. Dlatego też, postanowiłam spojrzeć na to z innej strony, ze strony Agusiowej, tak, aby wyjąć jak najwięcej informacji i szczegółów.
Chciałabym poprowadzić serię, w której pokażę wszystkich hackerów po kolei, i po swojemu, bez kopiowania z żadnych innych źródeł, bo według mnie to zwyczajna kradzież. Wszystko będzie moje i tylko moje, wykonane przeze mnie. Rozmawiać będę z każdym z hackerów przez Was podanych- potwierdzimy lub obalimy mity i informacje dotyczące The Dolly, Anonymous, Samotniaa, oraz wielu, wielu innych! 
Wszystko będę robić bezpośrednio, przykładowo: zakładam konto na włoskim moviestarplanet, wpisuje w "przyjaciół" jakiegoś z znanych hackerów i po sprawie. Czekamy na reakcje- obalamy lub potwierdzamy obecne spekulacje! hohoho jakie dzikie rapsy

Wydaje mi się, że taki temat interesuje każdego znawcę znanej nam dobrze witryny- wielu z Was pewnie denerwowało się nie raz, gdy na moviestarplanet chodziły pogłoski o niejakim "skeri emespe" czy gdy ludzie przebierali się (nawet tacy z 20 levelem!) jak najuboższy biedacy, zakładając swe najgorsze ubrania, co, odchodząc od tematu, wyglądało żulowsko i penerowsko i jeszcze na dodatek menelowo, oprócz tego każdy artbook/temat na forum/zdjęcie/film/look (też!) dotyczyły całej akcji która uzyskała wielki, naprawdę wielki rozgłos- noc hackerów. Wydaje mi się, że interesowały by Was te tematy, ale co ja mogę wiedzieć. Napiszcie w komentarzu, cóż.

***

Jeszcze zrobię dla Was mały edit, i dodam look'a który ostatnio stworzyłam, który pałętał się gdzieś w najciemniejszych kątach folderu "blog", (pewnie dlatego najciemniejszych, bo na samym końcu, przecież nazywał się "żyrafy szafyy", hm) i został przeze mnie zapomniany i porzucony i w ogóle weri crai.



Cena nie jest właściwie taka zła, ale look średni. No ale co ja mogę powiedzieć jak sam 1szymon102 twierdzi, że moje looki są brzydkie. Zresztą po co ja to wstawiam, pff. Zresztą po co w ogóle piszę wpis, pff. Popelniam tyle błenduw ortograficznyh i leksykalnyh, rze broń borze. A estetyka 2/10, do dupy, hehe. 1/5 bo się skraca, tak. 


Ja się żegnam, bo geografia czeka.


FR33D0M/Tapczanek.





14 komentarzy: