niedziela, 20 lipca 2014

Ktoś nowy :) - Zapoznanie

Cześć, Witajcie!

Tutaj KTOŚ KOGO JESZCZE NIE ZNACIE.

A w skrócie: Nowa redaktorka! Zaskoczeni? Ja również.

To, że znalazłam się na tym blogu wzięło się z niczego. Zaproponowałam współpracę Kathey - i jestem!

Chciałabym jej za to bardzo podziękować, że dała Mi szansę. Na pewno jej nie zmarnuję *.*
Dzisiaj tylko się z Wami zapoznam, bo nie jestem u siebie w domu i nie mogę zrobić żadnego screena. Pizę z komputera wujka- jestem u babci.


Na MSP jestem od dwóch lat. Założyłam je w maju, miałam dużo przerw jedna trwała nawet pół roku...
Moja nazwa to cynia3, mam 21 lvl. Miałam vip-a na 3 miesiące, który skończył Mi się 10 lipca. :c
MSP uwielbiam za to, że mogę obić tu wspaniałe filmy, kupować piękne ubrania, poznawać przyjaciół.

Mam na imię Klaudia, nazwiska nie podam. Uwielbiam psy i wiem o Nich wszystko. Mam dwa , ale u babci. Mam też u Niej 6 kotów ( 2 duże i 4 kociaki). W szkole mam dobre oceny. Jestem dosyć ambitna i zabawna. Czasem, często, ciągle dostaję głupawki. Wtedy jestem taką wariatką. Staram się pisać ciekawe posty, żeby nie zanudzić Was na śmierć.
Sądzę, że jestem ładna, ale swojego zdjęcia nie wstawię. Chyba, że kiedyś, kiedyś, kiedyś...  W przyszłości.

Rodzeństwa nie mam, ale chciałabym młodszą siostrę. Mam dwie najlepsze przyjaciółki.


Okey, myślę że trochę się o mnie dowiedzieliście.

Na dzisiaj to już niestety koniec :c Mam nadzieję, że:

*Polubicie mnie

*Nie zanudziłam Was na śmierć.

Jeszcze raz serdecznie dziękuję Kathejii (^^) , że dała Mi szansę pisania tutaj.

                                                                                                                                   ~~ cynia3
                                                                                                                     Ta, która nie umie zrobić loga.

13 komentarzy:

  1. jesteś super!!!
    już cie lubie
    jesteś na drugim miejscu bo wiesz kathey jest założycielkom i jest bardzo fajna, ale ty też jesteś genialna! cysionators ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmmm Jest mi przykro. :(

      Usuń
    2. ty jesteś na trzecim miejscu wiesz
      też jesteś fajna i też cie bardzo lubie
      ale wiesz przez co jesteś trzecia???
      bo przed znakami typu przecinek kropka albo wykrzyknik stawiasz spacje a po nie i to denerwuje!!!
      ale i tak cie lubie

      Usuń
    3. Ja Ciebie też nie lubię Zipo ;*

      Usuń
    4. Anonim 3 Anonim 1 i 2 mnie lubią ..xxD
      Ehh wiem. Przyznaje się bo najczęściej pisze na tablecie ale, i tak się przyznaję :)
      ~ZipyGirl

      Usuń
  2. Mhm cenia zrobić ci logo za darmo na powitanie ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ona się sama nauczy i będzie robić dużo lepsze od Ciebie. ;) Nie musisz się starać i tak jesteś u mnie na ostatnim miejscu w redaktorkach. :) Piszesz, hmm.. Bez sensu?

      #NIENADAJESZSIĘTU!#

      Usuń
    2. Odczep się ode mnie. Nie uważam że się nie nauczy.

      Usuń
    3. Ale tak sądzisz. ;)

      Usuń
    4. Nie. Bo dla mnie super jej to idzie.
      ~ZipyGirl

      Usuń
  3. Aww, jesteś cudowna *-*
    Jestem Cysionator (I Katheynator ♥)! Kochana, już Cię lubię!
    *TAKTÓREJNIECHCELOGOWAĆSIĘ*
    Ps. Lubię wszystkich redaktorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Mi miło, że polubiliscie mnie. Koffam Was :** ~~cynia3 Pisze z fona to sie nie zalogowalam... xD

    OdpowiedzUsuń