poniedziałek, 21 lipca 2014

Wiadomość do nie których Anonimów

Czee !!!
Jak się macie???? Bo ja wspaniale. I dlatego mam siłę żeby napisać to wiadomość do Anonimów. Więc mam do was wiadomość. Jest mi przykro z różnych komentarzy. To nie jest miłe. Rozumiem że macie własną opinie ale, robi się to nudne. Mam czasami dość tego ale, nie odejdę z bloga przez jakiś Anonimów którzy mnie krytykują. Czuje się tu wspaniale. Ciesze się że Kathey mnie tu zaprosiła. A co z tymi błędami ortograficznymi lub interpunkcyjnymi. Mhmm z ortografią nie mam problemów. Tylko podkreśla mi się np : nazwy kont na MSP, różne strony albo skróty. Ale z interpunkcją się zgadzam popełniam błędy ale czasami się zdarzy że nie mam interpunkcji. Jestem młoda ....xxD I mam się bawić. Zawsze jestem uśmiechnięta ale, te wasze komentarzu robią u mnie  smutek. A każdy wiem powinniśmy się cieszyć życiem. Bo w każdej chwili możemy je stracić. A wasze komentarze Anonimi są nie miłe, niszczą szczęście, i łamią psyche. Co wy teraz o tym myślicie ?? Piszcie komentarze ale normalne np :
Kari
Mogę ci tak mówić ?
A więc Kari myślę że powinnaś popracować na interpunkcją i wiesz co jeszcze. I też twoje posty są dla mnie troszkę nudę. Ale podoba mi się że jak na temat.

To jak dla mnie jest normalny komentarz który nie urazi ludzi. A to zły :
Zipy wiesz co ? Jesteś nuda, piszesz błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Jesteś do kitu. Wole inne redaktorki.

Podobny komentarz miałam. I czułam się koszmarnie. Gdy leżałam w łóżku myślałam że się do tego nie nadaje. A zaczęłam wierzyć w siebie i się udało. Napisałam tą wiadomość i czuję się wspaniale. Bo ja jestem zamknięta w sobie. Ale widać że mi się udało.

Uhh rozpisałam się :)
A więc 
Anonimy proszę was nie piszcie takich przykrych komentarzy.

Do zobaczenia na pewno :)

3 komentarze: