niedziela, 20 lipca 2014

Pogratulowanie Cyni3

Mhmm od czego zacząć. Aha no jasne że o Czee!!( Heh nie znam się na żartach) Kurcze do rzeczy. Chciała bym pogratulować Cyni3 miejscu na bloga. Przyznam się zazdroszczę ci Kathey cię tak ładnie przywitała. Anonim ci super komentarz dał. A ja nic takiego nie miałam. Serio przyznam się że zazdroszczę ci. Nie dziwie się bo moje posty są do kitu. A powitanie też było nigdy ci nie dorównam z pisaniem a może wgl dam screen posta od Anionima. Jeśli anonim poprosi żebym to skasowała to skasuje.
Ja nigdy nie miałam takiego super komentarza. A chwila miałam tylko jeden jak chciałam odejść
Tak to moje posty są bez komentarza i wgl.. Dobra nie będę zminiała  temaciku ..xxD
Gratuluje Cyni z zazdrością...xxD

~~ZipyGirl ( Karolina)

2 komentarze:

  1. Ty robisz ZA DUŻO błędów ortograficznych, interpunkcyjnych itd. jak na niby 15 lat, w które przyznajmy szczerze - nikt Ci w ogóle nie wierzy. :/ Nie masz najmiejszej szansy na uwielbienie.. Cynia - na 9 lat pisze GENIALNE posty i nie robi tylu błędów co Ty. Piszesz krótko i trochę bez sensu, tak jakby bloggowanie i Ty to inna dziedzina. Nie pasujesz do tego niestety. :c
    ~Krytykujący Anonimek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo. Dziękuję, że zrobilas tego posta. Milo mnie przywitalas. Jeszcze raz dzia.
    ~~cynia3

    ~~cynia3

    OdpowiedzUsuń