wtorek, 22 lipca 2014

Moja historia Msp

Hej. Jak się macie? Dobra ..Dziś mam dla was moja historie Msp. Nie będę więcej gadała. Czytajcie :)



Siedziałam sobie w moim pokoju. Gdy nagle zobaczyłam reklamę. Miałam już przełączyć ( nie lubię reklam ) ale, zostawiłam. Gdy zobaczyłam link msp od razu weszłam na komputer i wpisałam. Założyłam wtedy konto w roku 2012 chyba w marcu. Konto nazywało się viktoria 45 ( nie zapraszajcie )Grałam na nim do grudnia 2012. Wtedy jedna dziewczyna spytała się czy chce vipa za darmo. Była wtedy jeszcze głupia. Bo nie wiedziałam jeszcze wszystkiego o MSP.Dziewczyna zmieniła hasło. Koniec.Ale zapomniałam że miałam email. Zapomniałam tez że hasło mogłam zatrzymać  do czasu do puki nie zejdzie z konta. Ale zapomniałam i straciłam konto na zawsze. Ale w zapasie miałam jeszcze jedno konto które zrobiłam w połowie gry na viktorii. Konto nazywało się vanessa dunderstyc. Wydawałam na nie dużo kasy. Biłam lv. Czasami tęskniłam za viktorią. Ale później mi to przeszło. Grałam na vanessie długo. Konto było założone  23 grudnia 2012 r.Chyba :)
Znalazłam kilku super przyjaciół. Później doszli moi przyjaciele z Realu. Było wspaniale. Ale gdy zdobyłam 15 lv. Pomyślałam że zacznę od nowa. Założyłam nowe konto. ZipyGirl. I mam na nim już 6 lv. Chciałam mieć wszystkich znajomych. Ale dużo z nich ma limit. Może i żałuje że z vanessy poszłam na ZipyGirl. Ale się przyzwyczaje.


To koniec mojej historii. Myślę że spodobała wam się :)
Pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz