wtorek, 22 lipca 2014

Loga + Prawie 8 tysięcy!

Heii!
Haha, jestem genialna. Nie ma jak to pisać notki o 8:50... Ale jakoś dzisiaj spać nie mogłam.
Dobra, ale mniejsza.
Tak jak obiecywałam, tym którzy się zgłoszą, loga zrobię od ręki... I co? Zrobiłam.
U obu dziewczyn nie mogłam znaleźć sesji look'ów, więc posłużyłam się screenami z podpisów.
Pierwsze logo należy do Vanessy, albo ZipyGirl. Tak wygląda:

Jak dla mnie jest ładne, zgrabne, estetyczne i nie przesadzone. Wszystko jest ładnie ułożone. Troszkę rozmazałam Moviestar, ale to ze względu na to, że musiałam screena przybliżyć - Po tym jakość zostawiała po sobie do życzenia, jednak myślę że z tym rozmazaniem jest OK. Jeszcze co do podpisu w lewym dolnym rogu - Przepraszam że to zrobiłam, ale poprostu miałam sytuację że moja przyjaciółka Z REALA poprosiła logo, nie podpisałam się tam a potem zbierała oklaski że takie ładne, i co? Nikomu nie powiedziała że to logo mojego autorstwa. Wybaczcie, ale muszę mieć bardzo duże zaufanie do danej osoby żeby zrobić jej logo bez jakby mojego znaku wodnego (XDD). Dobra dobra, bez zbędnej paplaniny. Logo, które teraz pokażę zrobiłam dla Olgi K (Oldzii). Jak wyżej posłużyłam się podpisem, zresztą zobaczcie sami. Hm... Mocno fioletowe, ale taki był strój Olgi, jednak logo naprawdę mi się spodobało i według mnie jest nawet minimalnie lepsze od poprzedniego. Zastanawiałam się też czy nie dodać przeźroczystej serduszkowej ramki ale wtedy byłoby zbyt pstrokato. Ładnie, dosyć skromnie. Bardzo mi się podoba i uważam że nieźle mi to wyszło. Ok, mam tyle lóg - bo tyle osób mi się zgłosiło. Mam jednak nadzieję że loga przypadły Wam do gustu i że są na tyle ładne że będziecie ich używać ;) Jeśli się jednak nie spodobały, zrobię drugie, tylko napiszcie jak przypadły Wam do gustu. Dobra, teraz naprawdę skończyłam o logach... Mogę przejść do sprawy drugiej... A mianowicie tego że mamy już prawie 8 TYSIĘCY wejść! Nie spodziewałam się takiego wyniku, bardzo Wam dziękuję. Ale najwyższą rzeczą byłoby 10 tysięcy - Jednak wierzę że to się nam uda! ♥ To tyle jeśli chodzi o chwilę teraźniejszą, Do następnego posta! Ps. Na logu mój najnowszy look ;)

2 komentarze:

  1. Super. Zatrzymam je. Chociaż jest mały błąd ja nie gram już na vanessie. A na logo jest vana. Ale i tak spk :)

    OdpowiedzUsuń