piątek, 25 lipca 2014

Nowe boonies+ Chata czy rezydencja? *.*

Nowe Boonie+"Chata czy Rezydencja?"

Cześć!

Kochani Msp-owicze! xD 

Dzisiaj napiszę o nowych boonie! Osoby, które swoje konto  założyły niedawno  mogą nie wiedzieć jak wyglądały stare. Osobiście mam 3 stare boonies. Pamiętam jakby to było wczoraj, jak zbierałam te 900 sc na zwierzaka. Kupiłam sobie wtedy tego oto słodziaka:



Różoffy...<3 Imię: Nini

Stare zwierzaki kupowało się również w jajkach. Nie było wiadomo jaki będzie tego zwierzaka kolor.

Potem spodobały Mi się te zwierzaki i kupiłam sobie drugiego, liska:



:) Imię: Pysia

Trzeciego już nie kupowałam, bo uznałam , że najpierw muszę popracować nad swoim wyglądem :D
xD




Trzeciego zwierzaka nabyłam dzięki pierwszemu numerowi gazetki MSP. Dostawało się takiego zwierzaczka:

Imię: Poziomka








Nowe zwierzaki powstały .....? Hmmm... Kiedy to było? .... Jakoś w tamtym roku .... Nie pamiętam! xD
Nowe zwierzaki otrzymały także wiele nowych opcji.

-Mogą mieć 100 lvl,
-Poszerzony jest wybór jedzenia,
-Jedna potrawa, którą można kupić kosztuje 1 diamond (od razu po zjedzeniu jej boonie zdobywa kolejny lvl),
-Gdy popieści się je dostaje się nawet do 5 sc.
-Bardzo łatwo zdobywa się ich lvl-e,
-Po zdobyciu 12 i 24 lvl-a zwierzak rośnie.

Te nowe funkcje bardzo Mi się podobają. Nowe boonie wyglądają tak:



Słodziak, nie?







Pokażę Wam jeszcze ich "profil". Oto on:









Tag... Stary screen, jak miał 12 lvl... xD







Według mnie jest bardzo fajnie zrobiony. Na pierwszej stronie jest Jego kuchnia. :) Każdy posiłek ( oprócz tego pierwszego) kosztuje 10 sc.








Te nowe zwierzaczki sądzę , że są wielkim plusem dla moderatorów.

Parę dni temu dodali także nowe wakacyjne boonies. Są ich dwa rodzaje. Od razu nabyłam jednego, kosztuje tylko 750 sc! Mało? Mało!

Jednak są jeszcze inne, boonsters. Jest kotek, piesek i lew. Niczym poza wyglądem nie różnią się od boonies.

To chyba wszystko co musicie wiedzieć o nowych zwierzaczkach ( piszę to chyba jakiś 20 raz xD )...


Ale post się jeszcze nie kończy , bo mam dla Was nową serię pt. " Chata czy rezydencja" , czyli po prostu będę oceniała domy innych. W każdej części pokażę Wam dwa domy i powiem , czy to rezydencja lub chata. Wiem, wiem dziwna nazwa...

Dzisiaj zaprezentuję dom: dziewczyny Heart Attack 89 oraz Rózowa Malinka 210

Pokój dzienny Heart Attack 89:


















Ten pokój jest ładnie zrobiony. Tylko jest trochę pusty, mało przytulny. Gdyby szafka na buty była bardziej przysunięta do ściany też pokój byłby naprawiony. Co ja mogę dać?

                                                                              6\10 ;|

Ogród:



















Trochę Mi się nie podoba. Dlaczego?

-To jest ogród , a nie pokój, żeby była podłoga. Ta kanapa zupełnie tu nie pasuje - wszystko psuje- a cynii się wszystko rymuje! xD

Dlatego też daje:       4\10

Kuchnia:


















Za to kuchnia bardzo Mi się podoba. No jest pusta, bo jest, ale pomysł z łazienką jest fajny. Dziewczyna dobrze myśli xD Ten kwiatek tylko niepotrzebnie jest na samym środku, mógłby być w rogu. Oj jak ja narzekam!
                                                                          7\10 *.*

Pokój imprez:






 Hehe xD Idę sę! Gdyby ktoś nie zrozumiał mojego pisma... :D
Pokój zupełnie Mi się nie podoba. Pusty jak nie wiem co. Jakiś dziwny smok i... wieże stereo?
                                                                              3\10 :|


Łączna ilość punktów: 20\40   Kiepsko...O.O


Pokój dzienny Rózowa Malinka 210


















Niezbyt Mi się podoba. Niby jest cały zapełniony, ale nic tu do siebie nie pasuje. Niebieski plakat, różowa kanapa, białe schody, czerwono-zielony dywan, jakaś dziwna łapa i walizka.... + Różowe lampki serduszka....
                                                                   5\10

Ogród:


















Jest taki kolorowy i wesoły! Oto właśnie chodzi! Ogród musi taki być!
Mini fontanna, namiot, stoliczek. Super! Wielki plus dla Ciebie!
                                                                9\10 WoW!

Kuchnia:


















Na choinkę to trochę za późno, nie sądzicie? xD
Rzeczy dla zwierzaków+jakiś stoliczek. Tylko tyle? Nic specjalnego.
                                                                   5\10

Pokój imprez:



















Moim zdaniem najfajniejszy pokój! Kolor tej szafki trochę tu nie pasuje, ale to taki malutki szczegół. Ogólnie to bardzo ładny pokój dlatego daje:
                                                                8\10
Łączna ilość punktów: 27

Podsumowanie:

Dom Heart Attack 89 to chata, a Rózowej Malinki 210 to rezydencja!

Siedmioma punktami przeważa Rózowa Malinka 210! Gratuluje wygranej!
Dzięki wygranej ode mnie otrzymujesz: 3 grafy, 1 rzecz z listy życzeń!
Heart Attack 89 w podziękowaniu za wzięcie udziału otrzymuje : Jednego grafa.

Myślę, że ten post spodobał Wam się!                         Dziękuje za przeczytanie, cynia3 *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz