środa, 9 lipca 2014

Nowy film...pomoc!!! + Forum.Ciekawostki

Hey. Zrobiłam nowy film " Przyjaciółki nie z tej planety#1"
Jeszcze nikt go nie obejrzał ponieważ skończyłam go kilka sekund temu. Jest na początek krótki. Jak będzie dużo odsłon zrobię dłuższy.... Dobra to tyle o filmie. AA właśnie jeszcze. Szukam 2 osób do filmu. Muszę mieć dużo animek i ciuchów. Zgłaszamy się w komku lub na prive : vanessa dunderstyc.
A teraz formu

Na formum można się dużo dowiedzieć. Na forum piszą też Pracownicy MovieStarPlanet. Dowiadujemy się ważnych rzeczy.Ale po prostu ankiety mnie już obrzydzają. DLACZEGO?????
Patrz :

Takie zabawy się nie robi w ankietach.Bez sensu...
Albo takie :
Same odpowiedzi jagby tak,tak,tak,albo lubie ją ,uwielbiam,kocham,jej,.To też bez sensu,

Oki pa

2 komentarze:

  1. Ja sie zglaszam. rihana 1212

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam, oczywiście jak nikt nie pisał na MSP :)
    //sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń