środa, 17 września 2014

1# Co ma niemieckie msp czego nie posiadamy my ?

Siemanko c; Wymyśliłam nową serię. Na czym będzie polegała?
Wchodzę sobie na jakieś inne msp (Dzisiaj wypadło na msp niemieckie)
I sprawdzam je,doszukuję się tego czego nie mamy my.
Jeżeli chodzi o sprawdzanie ubrań to zrobię konto dziewczyny i chłopaka !
Zaczynajmy i zobaczmy czego się doszukałam :
Nasza Samatha została ulepszona. Dostała makijaż. Zobaczyłam to w grze Casting + w filmach.
Podoba mi się teraz jej wygląd a Wam? *-*
Druga rzecz :
Tu gdzie jest nasz pasek u Niemców jest jakaś pomoc czy coś? Gdy klikniemy w ten znaczek pojawi nam się :

Jedynie co się z tego dowiedziałam to że niemiecki E-mail do modów to : support@moviestarplanet.de
I kontakt jestz jakąś Patricią Hannibal (Czemu jej nazwisko skojarzyło mi się z Canibalem? O.o)
Trzecia ;
Teraz spadłam z krzesła ! :o Naprawdę. Weszłam se w DS a tu co? Na 1 miejscu w TOP wąż na nogę O.O Później sprawdzę czy jest on u nich w sklepie.
No to zobaczmy czy tam gdzie się robi bluzki,spodenki itd.Jest coś innego. Niestety nie ma niczego nadzwyczajnego ale poszłam na drugą stronę Top'u zobaczcie :
Ale....Ciekawe? ;o
Nooo, nie wiem jak to skomentować,ej xd
Opinię zostawiam Wam ;o
________________________
Weszłam sobie do sklepu z odzieżą i nie widziałam nic innego,ale mogłam przegapić.
Gdy weszłam na chwilę na arty to zobaczyłam coś ciekawego u chłopaków a więc pokażę Wam :
Chłopacy mają kolczyk w nosie O.o
Szukałam tego w sklepie nie było :/ Arr ._.
No to tylko tyle obczaiłam różnic ;3
Msp w innych językach jest 15 jak dobrze policzyłam nie licząc Polski i Niemców bo ich przerobiłam zostaje 13, Tak części będzie 13 =D
Napracowałam się nad tym postem.
Mam nadzieję że się Wam podoba. <3
(Obiecałam nowe logo ;-; Nie miałam czasu. Zaraz postaram się je zrobić)











2 komentarze:

  1. Fajny post i fajna seria
    ♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥

    stylówkalol=]

    (o lel ale długi post -.- {sarkazm})

    OdpowiedzUsuń