niedziela, 21 września 2014

Looki do konkursu ,, Retro Unikaty ! ''

Cześć ;3 W czwartek dostaliśmy konkurs gdzie przyszły unikaty. Cynia oznajmiła w poście że ona chcę o tym napisać , więc ja postanowiłam tylko looki zrobić >.<
Pierwszy :
(Wszystkie screeny robię z innego konta)
Ten look nosi pełno MovieStars xd
Ale mnie oczarował *-*
Czerń i biel dobrze ze sobą współgra.
Włosy mi się mega podobają.
Cena wynosi 1600 sc
Nie tak dużo ;p
Paleta :
Trzy kolory
Raczej się skapniecie jaki gdzie XD
Drugi :
Tutaj postawiłam na kolor zielony
Te włosy nadal zostawiłam xd
Cena wynosi 1775 sc
Możecie zdjąć te serce mom,serca na nogę i ten drugi tatuaż
Wtedy wyjdzie...1775 - 300 = 1475 sc
(Nie jestem dobra z matmy jak coś ;_;)
Paleta :
Znowu tylko trzy kolory :D
Trzeci :
Ten look jest tak jakby dla vip ale jak ściągniecie włosy to będzie dla użytkowników bez vip'a.
Cena : 1550 sc
Ta żółć mi się podoba ;3
Może nawet sobie kupię? xd
Paleta :
Noo, looków dla chłopaków nie będę robić.
A teraz
.
.
.
.
Nowe logo ! <3
Zdecydowaliście żebym używała loga nr 2.
Ta jesień <3 Mmm.








17 komentarzy:

  1. Pojebana jesteś. Wal się na ryj i spieprzaj stąd!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam c;

      Usuń
    2. ogarnij sie i napisz posta! umialbys anonimku powyzej napisac takiego posta?! nie!!!! sandra nie przejmuj sie,super post. 1 look mega *.*snicersady0

      Usuń
  2. Hmmmm.... Nie umiesz robić stroi. Jak można mieć taką ochydną twarz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Screeny są robione Z MOJEGO INNEGO KONTA. Tam nie zajmuję się sw twarzą tylko robie looki.

      Usuń
    2. Stroje są ładne. Każdy ma inny gust ;-;

      Usuń
  3. Głowa mnie boli od tych kolorów -___-

    OdpowiedzUsuń
  4. Oezu Sandra! Jakie kolory! Sory, ale komplety nie przypadły Mi do gustu... Takie, dziwne. I te włosy... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko że Ci się nie podoba. Chciałam żeby jakiś post był.
      A wgl. kiedy konkurs opiszesz? :)

      Usuń
    2. Co ona ci takiego zrobiła ?! ;-; tak wiem to ... masz swój gust , ale wystarczy powiedzieć , że masz inny styl i ci się nie podoba .... -_- powinnaś się cieszyć , że możesz przeglądać te looki , bo ona spędza dużo czasu , żeby looki ( powtórzyłam się ) które być może robi godzinami spełniły , że tak powiem nasze ,, zachcianki '' .... jak masz problem Kla udia , to sb wejdź na swoje konto i zmień kolory ... to są tylko ,, propozycje '' nie musisz tego kupować tylko ona daje nam propozycję kolorów tego kompletu ;-;

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ogarnij sie. twoje posty tomku byly okropne wiec sie ogarnij i nie hejtuj

      Usuń
  6. Mi się podoba pierwszy look. Bardzo ładnie Ci wyszedł. A kolory zawsze można zmienić, prawda ? :D. Jednak czarny i biały jest ładny :3

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podobają.
    Tomek, mnie bolały oczy od długości Twoich postów, więc raczej nie masz nic do powiedzenia.
    ~Kathejqa xde
    Ps. Ogarnijmy się, nikt nie pisze. Do siebie też to mówię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na co mi pisanie postów? I tak nikt ich nie komentuje. Tylko jeśli zrobię konkurs lub COŚ ( serię ), gdzie oceniam innych. Bleee

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroje są ładne. Nie ubrałabym się w looka zrobione w całości z jaskrawych kolorów ponieważ to nie mój styl. Gdybym miała sc ( ja biedna :')) pewnie kupiłbym któregoś looka jednak w innych kolorach.

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń