wtorek, 2 września 2014

Post o mnie ;3

Hej,hej,hej. Dużo osób pisze posty o sobie więc też postanowiłam xd
Mam na imię Sandra , 11 lat. Hobby ; Piłka nożna (kocham ♥) bloggowanie , śpiewanie , szkicowanie , jezdżenie z bratem na różne piosenkarki i piosenkarzy.
Mam psa i rybkę. Mój pies jest suczką o imieniu Daisy (czytaj : Dejzi) Po angielsku to znaczy stokrotka.
Rasa : cocker spaniel angielski. Niestety nie mam jej zdjęcia na laptopie ;< A teraz jakoś nie jest chętna do zdjęć ;D Moimi przyjaciółkami są : Ola i Olivia ♥
Jestem brunetką o piwnych oczach ;3 Mam około 146/147 cm wzrostu. Ważę 35 kg. (Podobnie ma Klaudia tylko że 36 ;p) Mam brata Damiana i siostrę Monikę. Pogrywam sobie w The Sims 3 Tfm msp.
Też tak jak Klaudia noszę okulary ale zdjęcia w nich nie dam bo wyglądam masakrycznie ;_;
Me photos (Pewnie źle napisałam xdd)




(Tak zaraz będzie ''Ale ty się chwalisz że masz zdj. z Margaret Martą Bijan i Lisowską) 
Nie,nie chcę się chwalić. To są moje ulubione zdj. ;3
Dobra kończę posta.
Aaa i dziękuję Kathey że mnie przyjęła na bloga ♥_♥



4 komentarze:

  1. Z kim jest pierwsze zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. A z kim jest drugie zdjęcie? Nwm czemu, ale ta dziewczyna koło Ciebie, przypomina mi Ewelinę Lisowską XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest Ewelina Lisowska ;-; XDD

      Usuń