poniedziałek, 1 września 2014

Nowy wygląd bloga + Wyniki konkursu.

Heii!
Jestem na komputerze, świętujmy!
Z tego powodu zmieniłam szablon bloga. Jest ciemnoniebieski, szkolny.
Na nagłówku tym razem widnieją redaktorki bloga... Ups, zdradziłam właśnie wyniki. No cóż.
Zamiast składu redaktorów, widnieje napis "Back To School With Us", czyli "Powrót do szkoły z nami", i oczywiście adres bloga.
Osobiście nowy szablon bardzo mi się podoba, jestem z niego zadowolona.
Czemu go zmieniłam?
Po pierwsze skład redaktorów uległ zmianie, po drugie wygląd był tu dosyć długo.
Mam nadzieję że i Wam przypadł on do gustu :)
Dobra, nie paplam o szablonie! Czas na wyniki konkursu redaktorów!
Więc tak prezentuje się ankieta:


Według niej na blogu zostaje KisieleeQ, Wariatkaa=) i Tomek. Ten ostatni jednak się usunął, co powoduje że zwyciężyły...

KisieleeeQ i Wariatkaa=)!


Gratuluję Wam dziewczyny, zdobyłyście uznanie moje i czytelników! Niestety będę musiała usunąć Klarę. Życzę Ci powodzenia następnym razem. ;)
Mam nadzieję że taki układ Wam odpowiada, skoro sami takowy wybraliście. :P
Dobra, co jeszcze?
Chciałabym podziękować Cyni za propozycję aby to ona zrobiła szablon, jednak uwielbiam zajmować się rzeczami graficznymi dlatego muszę Ci tym razem odmówić.
Dobra, to chyba tyle, muszę skorzystać z okazji i napisać coś u Abi.
Do następnego posta!

 

2 komentarze:

  1. Cudny! <3 Lepszego bym nie zrobiła. ;) Mam propozycję, czy na święta mogłabym zrobić szablon? Wiem, do świąt jeszcze daleko. xD Ale też uwielbiam takimi rzeczami się zajmować. Dobra, biorę się w garść i piszę posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz znów. Cynia jak tam rozpoczęcie roku ?

    OdpowiedzUsuń