poniedziałek, 29 września 2014

Zmiany *o*

Hej ! Dzisiaj wchodząc na msp ujrzałam zmiany.
Nie wiem czy wychwyciłam wszystkie. Ale pokażę to co udało mi się znaleźć.
Pierwsza zmiana :
Koło fortuny ! Tjaa, nasze koło postanowiło zmienić swój wygląd xD
Podoba Wam się?
Dla mnie ta wersja jest lepsza.
Ale cóż,każdy ma swój gust (Ej zrymowało mi się chyba xD)
No okyy xd
Druga zmiana :
Łii, na nasze msp dodali świnkę skarbonkę :D
Tutaj zbiera się nasze fame i sc.
Oczywiście jak posiadasz status vip możesz zebrać to co uzbierałeś.
Nie wiem czy to zostanie na zawsze czy na jakiś czas.
Ostatnio na jakimś blogu widziałam że trochę wcześniej dodali tą skarbonkę na jakieś zagraniczne msp.
Mi się to meega podoba *-* Chyba sobie kupię vipa xD
Trzecia zmiana :
Jak widzicie zmieniło nam się rozmieszenie.
Mi jakoś tamten wygląd przypadł do gustu.
Nie wiem czemu ale ten mi się nie podoba D:
Czwarta zmiana :
Tutaj także rozmieszenie xD
Wcześniej (chyba) nie było tego ,,Best Value''
Dobra tyle zmian zauważyłam.
Pewnie jest ich trylion więcej ale to już sami odkryjecie pewnie.
Mam w planach jeszcze dzisiaj zrobić :
#5 Wyczaj fejma (Ostatnia część)
Co do tego...przed chwilą chciałam dać Ci maskę ale jak na złość...
Tja,kupiłam to z gazetki...A więc mamy problem.
Dam Ci coś innego.
Ej,ej ja sobie gadam i gadam a wy nie wiecie kto wygrał XD
Wygrała...
majamarta i moda
Yeeej xD
Gratulację. :D
Ej co do postów co planuję :
Konkurs (Tu nie jestem pewna zrobię i o tym posta i zadecydujecie)
Serię : Co ma (nazwa zagranicznego msp) czego nie mamy my? Raczej nie będę jej robić.
Jakoś nie chcę.
Opiszę konkurs pt. ,, Cake Pop Cutie''
Noo więc w planach mam póki co 4 posty.
Może look zrobię (Chociaż Wam się pewnie nie spodoba xDD)
Postaram się zrealizować wszystkie dzisiaj.
A teraz Was żegnam.





2 komentarze:

  1. Fajny post. Jam nawet nie wiedziałam o tej skarbonce D:
    Zrobisz posta z lookiem plss ♥.♥

    Pozdr ★.★

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń