środa, 1 października 2014

Recenzja konkursu ,,Cake Pop Cutie''

Cześć ! W czwartek doszedł nam konkurs ,,Cake Pop Cutie'' W sumie jutro dostaniemy nowy.
Dobra zaczynajmy ;D Tytuł po polsku znaczy : Ciasteczkowe Pyszności.
Mmm ;3 Podoba mi się ta nazwa.
Motyw :
Jakoś nie podoba mi się strój dziewczyn chłopaka to już bardziej.
Motyw jest dopracowany. Kolory tytułu mi się podobają ;3
8/10
Animacje :
Nazwa : Snooty Poodle
Tłumaczenie : Snobistyczny pudel (Kocham mojego tłumacza google XD)
Cena : 4 diax
Kategoria : Zabawa & Czad
Nie musisz być vipem
Nasza MS trzyma swojego pudla i coś tam je (Po tytule konkursu zgaduje że jakieś ciastko ;3)
Nazwa : Cake Pops For You!
Tłumaczenie : Ciastka dla Ciebie ! (Nie jestem pewna)
Cena : 600 sc
Kategoria : Zabawa & Czad
Musisz posiadać status vip
Tym razem postanowiliśmy dać komuś ciastka. Przyda się ta animacja do filmów.
Nazwa : Cake Pop Creation
Tłumaczenie : Dekorowanie ciastek
Cena : 550 sc
Kategoria : Zabawa & Czad (Wszystko w tej samej kategorii xD)
Nie musisz być vipem
Dekorujemy ciasteczka ! :D Lubię w rl dekorować ciacha a wy? ;33
No cóż 3 animację trochę słabo moim zdaniem. Ale bynajmniej są przydatne.
9/10
Tła :
Cena : 450 sc
Musisz być vipem by kupić to tło.
Podoba mi się ono *-* Przyznaję jest dopracowane pasuje do tematu konkursu.
Cena taka sama 450 sc
Nie musisz posiadać statusu vip
W sumie takie same tylko że brakuje stolika z krzesłami , latarni i tego czegoś co reklamuje tą cukiernię. Też jest spoko.
10/10
Rzeczy :
Ciastka,latarnia (jak ktoś chce użyć jej w filmie na konkurs lepiej gdy ją da do tła bez niej xd) 
Bosh co ja gadam ;dd
Rzeczy są przydatne *o* Daję....
8/10
Teraz ubrania :
 (Zostawiłam je na koniec hue hue ;3)
Dziewczyny :

Dwie strony ubrań. Proponowany strój mi się nie spodobał kolorystycznie XD
Wgl. ta cena 2950 sc i 4 diax o.o (Dobra Sandra opisz te ubrania)
A więc tak..Uważam że moderatorzy się postarali z ubraniami prawie wszystkie mi się podobają.
Chłopcy :
Jedna strona..Przywykłam do tego.
Ważne że im coś dali.
Ubrania nie przypadły mi jakoś do gustu. Nie znam się dobrze na modzie.
Dobra dajmy moderatorom za ubrania dla nas i chłopców. 
7/10
Looki dla dziewczyn :
Look nie jest dla vip
Cena wynosi 2 325 sc
Tylko 4 rzeczy a taka cena wybaczcie ;P
Look mi się naprawdę spodobał.
Mry mry mry ;3 (Jezu dobra nic xd)
Skusi się ktoś na niego?
Paleta :
Zrobiłabym wersje kolorystyczne ale jestem na prawdę zmęczona :/
Musiałam biegać na stadionie udało mi się 5 kółek jedno liczy 400 metrów czyli 2 tyś, metrów (Taa, nikt mi nie wierzy zaraz będą komentarze ,,Sandra nie chwal się'' Albo ,,Nie kłam, nikt Ci nie wierzy'' I tak dalej...
Ej wracajmy do posta.
Look dla dziewczyny z statusem Vip :
Musiałam dać białe końcówki (Aww *w*)
Skojarzyła mi się piosenka Red Lips - Czarne i białe
Cena 1 625 Gdybym była vipem kupiłabym sobie *o*
Palety chyba nie trzeba dawać? xD
Looki dla chłopaków mi nie wychodzą przepraszam :X
Eh czemu ja wyczuwam komentarze że post był krótki?
Starałam się naprawdę. Piszę go ponad godzinę.
Tja,tylko kto mi uwierzy jest po 19 zaczęłam około 18.
Musiałam zrobić screeny,opisać i wgl. ://
Może jeszcze dzisiaj wrzucę posta.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz