sobota, 25 października 2014

Look "This is Halloween"+ Ja już wykonałam część zadań, a wy? :3

Siemka, tu Milka! c; Przygotowałam dla Was dzisiaj look'a związanego z Halloween. Nazywa się on "This is Halloween" (wiem, oryginalna nazwa xd) co znaczy "To jest Halloween". Lecz na początku (zanim przejdę do look'a) pokarzę Wam, ile już zrobiłam zadań (zapalone pomarańczowe dynie to zrobione misje) :
Dostałam za to dwa prezenty. Buty :
Podobają mi się, aczkolwiek nie pasują mi do ani jednej rzeczy :/ Szkoda także, że nie dało zmienić się ich koloru. Dostałam też "kota duch" :
Duszek mi się podoba. Jest taki słit xd

Dobrze, teraz przejdę do look'a. Co już mówiłam, nazywa się on "This is Halloween". O to, jak się prezentuje :
Look mnie wręcz ujął <3 Kaptur jest genialny, sukienka także. Buty; dopełniają wszystko! Najbardziej (ze wszystkich możliwości) kojarzy mi się z wiedźmą. W tym zestawie widać tą tajemniczość... Jedynie zastanawiałam się nad włosami, ale myślę, że te pasują. Teraz skład :
 Komplet nie należy do najtańszych; przez sukienkę. W jego skład wchodzi zaledwie 5 rzeczy, a jest masakrycznie drogi! -.- (Ceny MSP'owego sklepu mnie dobijają ;___;). Cały look jest z rzeczy dla Nie Vip'ów. Teraz inne wersje kolorystyczne :
1. Wersja kolorystyczna.
Niewiele zmieniłam. Dodałam jaśniejszy odcień szarego i zamiast mocnej esencji (OMG, JESTEM POETĄ :o) szarego jest czarny. Włosy mają jaśniejszy kolor.
2. Wersja kolorystyczna.
Hyhy, takie zombie, nie? XD Wyszło? Mi się podoba. Zainspirowała mnie nazwa tej sukienki "Zombie Girl".

Na dzisiaj to już tyle :3

Komentujcie szczerze posta! :3

Pozdrawiam,


 






2 komentarze:

  1. Śliczny look ♥ Też miałam taki pomysł xD Przypadek? Nie sądze xD Najładniejszy oczywiście oryginał, tylko szkoda, że taki drogi :c

    Posdr ♡♥

    ╰╮Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde no, fajne ♥

    Pzdr,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń