sobota, 4 października 2014

Nieznane "unikaty" na Polskim msp - Niemcy?



Hej!

Dzisiaj zapoznam was z pewną nowością, której smak zaznało już Polskie msp. Chodzi mi o nieznane unikaty, które niedawno pojawiły się na Niemieckim MovieStarPlanet. Wczoraj wchodząc w DS, żeby zrobić szorty zauważyłam papierosa. Tak, papierosa. Takiego samego, jak widziałam na Niemieckim serwerze. Dowód?























Na dzień dzisiejszy nie ma go tam. Szkoda :c Jego cena wynosiła 200 sc. Dlaczego został usunięty? Moderatorzy go zobaczyli? Kto za tym stoi?
Postanowiłam zebrać fakty.
Na niemieckim msp 5 osób zna "sekret" unikatów. Na polskim serwerze tylko jedna. Postanowiłam dowiedzieć się jakiego programu używają. Poszperałam po 2000 blogach i znalazłam! Ale mój komputer raczył się wyłączyć. Zdążyłam przeczytać, że to program graficzny. Rzekomo  można w nim projektować ubrania do różnych gier! A za pomocą hacków dodawać je do takich sron jak nasze msp. Ciekawe, nie powiem.
Pokażę wam DS naszych sąsiadów - Niemców.







Fura unikatów! Jestem mile zaskoczona. Niestety żadnego nie można kupić. Niektóre są bardzo ładne np. suknia "ogień", bluzka na jedno ramie, kapciuszki "kurczaki". 
Tylko dlaczego moderatorzy nie zwrócili na to uwagi?
Połowa tych ubrań nigdy nie istniała. To też potwierdza fakt, że osoby tworzące te ciuchy używają programu graficznego. 

Piszcie komentarze, bardzo mi na waszych opiniach zależy.

Cześć,
Miłego dnia! ♥

5 komentarzy: