sobota, 18 października 2014

Jak najlepiej wydać diamonds? #1

Czesć!
Tu Haniaq. Dzisiaj zajmiemy się diamond. Diamond to specjalna waluta na msp, dzięki której możemy kupić komuś specjalne pozdrowienie, zyskać przecenę w sklepie, robić boostera, i tak dalej i dalej. Diamondsy możemy kupić wraz z vipem. Możemy także wygrać diamonds w konkursie na dany temat.  Niektóre movie star nie umieją zdecydować się na co je wydać. Dlatego właśnie robię ten poradnik. No to idziemy do sklepu diamond!

Zacznę od "bonusów".

Koło Fame
4 diamond
Moim zdaniem koło fame jest dobrym pomysłem. Jest podobne do koła fortuny, tylko że z fame :3. Można wygrać od 500 do aż 6.000 fejmu! Myślę, że najlepiej jest kręcić kołem przy boosterze. Wtedy dostajemy podwójne fame i bardziej nam się to opłaca. Moja ocena: 8,5/10 (taki mały minusik, bo powinno być (według mnie) trochę tańsze, np. 2 diamonds.)

Status Diamond
1 diamond
Ten bonus polega na tym, że nasz status będzie wyglądał tak jak na rysunku przez 20 sekund. Oprócz statusu, jeśli będziesz z kimś rozmawiać, także wyświetli mu się twoja wiadomość w takiej ramce. A teraz powiem tak: DO NICZEGO TEN BONUS! Niby to tylko 1 diamond, ale dużego pożytku z tego nie ma, a działa to przez 20 sekund ._.. Really? Rozumiem, jagby to trwało przez dzień, tydzień, ale 20 sekund?! Według mnie się nie opyla. Chyba, że ktoś chce wbić award za te statusy (oczywiście taki jest .-.) 2/10

Fame Booster
5 diamond
 Dzięki Fame Booster, każde fame, które zarobimy przez godzinę podwaja się! Nie mam dużo do powiedzenia, poprostu bardzo przydatne! Szkoda tylko, że trwa godzinę :C 9/10

Szalone Zakupy
25 diamond

 Dzięki temu bonusowi możemy kupić wszystkie rzeczy w sklepie z ubraniami za pół ceny. Podoba mi się ten bonus. Tylko trzeba wcześniej uzbierać trochę sc. Nie miałam nigdy tego bonusa, a myślę, że dużo można na nim zaoszczędzić sc. Ale ta cena...normalnie z kosmosu XD. 6/10 za tą cenę :c

A więc wygrywa Fame Booster! W następnym poście o kolejnych bonusach z naszego sklepu. ;)
Bay! ♥

3 komentarze: