piątek, 24 października 2014

Kłopoty z Halloween'owymi zadaniami - naprawione + Event na Transformice!

Siemka, tu Milka! :3 Ten post jest na szybko XD Chcę tylko napisać, że problemy ze znalezieniem "Halloween'owych zadań zostały naprawione. Najwyraźniej moderatorzy zainteresowali się problemem, ponieważ o to co zobaczyłam, gdy zalogowałam się na MSP :
Jak widać, w prawym górnym rogu "ekranu głównego" widnieje uśmiechnięta dynia. Gdy na nią klikniemy wyświetlają się Nam misje ;)
Drugą rzeczą jest to, że (już nawet wczoraj!) zawitał na TFM (transformice) Event Halloween'owy! Wyjaśnię troszeczkę o co w nim chodzi :
Więc czekamy na tzw. specjalne mapy. (Bardzo łatwo je rozpoznać ;3). Po chwili nad pewnymi przedmiotami pojawiają się liczby (odliczają one sekundy). Żeby zdobyć cukierki (bo to właśnie zdobywanie cukierków jest naszym głównym zadaniem) musimy się pod nimi ustawić. ALE nie zawsze dostaniemy cukierki. Czasami spadną na Nas kule, zabiorą Nas balony, otworzy się zapadnia lub po prostu zamienimy się w lód. Następnie czekamy na mapkę z automatami (z tamtego roku). Możemy tam wymienić nasze cukierki na itemy oraz tytuły. Tylko trzeba otrzymać trzy takie same rzeczy (w automatach). Jeśli tak się stanie, otrzymamy coś ;)

Mam nadzieję, że zrozumieliście i że Wam pomogłam! :D
Przepraszam, że post taki krótki :c Jutro będzie o wiele lepszy ^^

Pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Ja też gram w TFM c: Tak właściwie dużo osób gra, więc z czego ja się cieszę? Właśnie....
    A tak wgl to oczywiście super post :D Jak zawsze, w sumie xD

    Posdr

    ╰╮ stylówkalol=]
    PS. Pierwsza? ♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia jaki masz nick na tfm c: ?
      Ja Themoomster
      Mam 20 lvl <333
      Gram od 4-5 dni :3

      TheMoomster

      Usuń
    2. Że jam? Bo jeśli tak, to nick mam taki: Greyhiiri. (bez kropki) Tak gram na tfm jako "chłopak" jeżeli mysz wgl można nazwać chłopakiem xD Tak wgl to mam tam około 15 lvl, ale ja bardzo rzadko wchodze. I prosze sie nie dziwić, że wyglądam na początkową myszke (brak serków i truskaffków).

      Posdr *;

      ╰╮ Kasia

      Usuń