środa, 15 października 2014

Witam! ;3 + Coś o mnie.

Sjemka! ;3 Jestem nową redaktorką na tym blogu ;* Kim ja w ogóle jestem? Na MSP mój nick to kasia3348. Mam nadzieję, że mnie tutaj polubicie. (Lel, nie ma to jak pisać z tableta xd). To może teraz kilka informacji na mój temat.
Ważniejsze informacji, czyli imię, wiek oraz pseudonim.
Na imię mam Kasia, a lateq mam 11. Mój pseudonim to Milka. Bardzo lubię,  kiedy ktoś mnie tak nazywa c; Urodziny obchodzę 16 lipca (możecie już szykować kaskę na prezenty ^^). Jestem jedynaczką i powiem Wam szczerze, cieszę się z tego (po co Wam to mówię?!).
Zainteresowania, talenty, hobby.
Bardzo, ale to bardzo interesuję się sportem; koszykówką, siatkówką oraz piłką nożną. Czasami lubię sobie coś pomalować, narysować, a także poszkicować w moim szkicowniku (#FAKLODŻIK) Top Model. Oczywiście kocham blogować, ponieważ mogę wtedy wyrazić siebie w postach. Moim "talentem" (jeżeli mogę to tak nazwać) jest granie na klarnecie w orkiestrze dętej. Do grania, zostałam zmuszona, bo każdy, ale to KAŻDY musi grać w orkiestrze. Na początku było to dla mnie nudne, ale teraz gdy gramy dość dużo koncertów,  jest naprawdę super! Jak wsłucham się w tą muzykę co gramy, czuję się szczęśliwsza... Co jest dość dziwne. Moim hobby jest robienie różnych kształtów z gumeczek Loom Bands. Zrobiłam już : truskawkę, kwiatki, śnieżynki, czapki czarownic na ołówki itd.
Ulubiona muzyka, wykonawcy.
Mój ulubiony rodzaj muzyki to pop. Czasami lubię także posłuchać rapu bądź hip hop'u. Za to moim najukochańszym wykonawcą jest Katy Perry, a ukochanym zespołem Enej. Piosenka, którą kocham to "Aksa - Przyjaciel". Jest po prostu piękna! Można się po niej po płakać do łez. Lubię też "Cleo&Donatan ft. Enej - Brać" oraz "Katy Perry - Dark Horse".
Styl ubierania się, ulubione koloty, charakter.
Zawsze, bardziej stawiam na luz, clatego mój styl ubierania jest po prostu normalny, luźny. Nienawidzę tak zwanych "piękniś, modniś" które ubierają się tak, jak teraz jest modnie. Ja za to, ubieram co mi w ręce popadnie! Często ubieram ubrania z Cropp'a. To mój ulubiony sklep ♥ Kolorów lubię kilka, ale mój ukochany to morski. Jest przepiękny! Bardzo podoba mi się także biały oraz wszystkie kolory neonowe. Moje cechy charakteru :
- zwariowana (a nawet porąbana)
- szalona (wiem, to to samo, co zwariowana xd)
- wredna (kiedy mnie ktoś wkurzy... Czyli prawie zawsze)
Tak, lubię mój charakter, ponieważ jest niepowtarzalny i dziwny. A to właśnie ubóstwiam!
Chyba do wiedzieliście się czegoś o mnie :3
Mam dwa pomysły na serię!!!
1. Motywy naszymi ubraniami" - podajeci mi jakiś motyw np. "Być albo nie być" i ja robię do niego look'a.
2. Oceniam animację!  - Oceniam animacje ze wszystkich działów, oczywiście, te najlepsze.
Piszcie, jaką mam zrobić serię i czy podoba Wam się mój styl pisania. (Tak szczerze).
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Kasiu, my się ciągle spotykamy. Czyżby to zbieg okoliczności ? Nie sądzę XDD. Jasne, jesteś moją ulubioną redaktorką, wiadomo. Wolę serię, w której oceniasz animacje. Kasia, podaj e-mail. Zaproszę cię na mojego bloga.

    Wiadomo kto, olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę pisała tak często postów na twoim blogu xd Ale na pewno będę pisać ;)

      Mój email : kwysia@gmail.com

      Usuń
  2. Zrobisz malinę z tych gumeczek? *-*
    Poza tym witam i mam nadzieję, że będziemy się dogadywać i miło pisać. C:
    `M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. ''1. Motywy naszymi ubraniami" - podajeci mi jakiś motyw np. "Być albo nie być" i ja robię do niego look'a.'' - kurcze, ja miałam taki pomysł... No ale coż, zaklepałaś. c;
      `M2

      Usuń
    2. XD Mg do tego motywu zrobić look'a c;
      A malinę mogę zrobić, ale muszę kupić różoffe gumki *,* xD

      Usuń