sobota, 4 października 2014

Zabawa #1

Heeey już dawno po 14. Nie wszystkie osoby które chciały brać udział wysłały mi e-maile a mówię o następujących osobach :
vajletboregard
Kathey (Wyczytałam z bloga Abi że ma jakieś tam ważne konkursy i zależy jej na nich więc wiem że rzadko na jest na laptopie. Kathey pobiorę jakiś twój look żebyś brała udział w zabawie)
Lel,nie wyszło.
Przed włączeniem PiZaPa nie pomyślałam że Wasze ciało nie zmieści się w kwadracie. (Mądra ja -.-)
Dlatego wyszło takie coś....Przepraszam ;x
Podam Wam nicki dziewczyn zaczynając od lewej :
biscuit2002
stylówkalol=]
oliwka1000
TheMoomster
Cynia3
Kathey
Dobra czyli teraz Wy patrzycie na ubiór i  piszecie komentarz z nickiem osoby której strój najmniej przypadł do gustu. ^^
Dziewczyny życzę powodzenia pamiętajcie o nagrodach :
10 grafów z moich różnych kont
3 prezenty z l.ż 
Lajkuję Wam 15 looków i artów (Z mojego i kilku innych kont)
Obejrzę 5 filmów




13 komentarzy:

  1. Musiałaś tego looka? XD
    Wiem że przegram. Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwka1000
    TheMoomster
    Sory dziewczyny, ale nie podoba mi się wasze ubranie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. biscuit2002

    Sory, najmniej mi sie podobasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwka tysiąc sorry najmniej mi sie podobasz
    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee...a jak jestem na zdjęciu to mogę głosować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, wiedziałam że przegram. Normalka ... Po co ja biorę udział w takich rzeczach, skoro i tak przegram ? ;_; Jezu, muszę się ogarnąć ! XD Już nie będę brać udziału w takich rzeczach, bo tylko mi jest przykro. Powodzenia dla innych, życzę miłej konkurencji.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wygłoszę swoja wymowę,lel
      Miałam napisać posta,ale on poczeka xd
      Oliwia to że wiele głosów jest żebyś odpadła to nie znaczy że zawsze będziesz przegrywać. Mi na przykład było przykro gdy innym nie podobały się moje posty i co? Piszę dalej i się nie poddaję. Staram się pisać coraz lepsze posty. Głowa do góry noo. :)

      Usuń
  8. Oliwka1000 i Kathey mają najgorsze looki... Sorry

    OdpowiedzUsuń
  9. oliwka1000

    Sorry ale nie podoba mi się ten ubiór. ;/

    OdpowiedzUsuń