sobota, 18 października 2014

Zapowiedź serii "Twoja MS na papierze" + Zgłoszenia!

Hejka, siemka tu Milka ^^ Postanowiłam zacząć nową serię, a jest nią "Twoja MS na papierze"! Myślę, że jest ona dość ciekawa, bo jakiś tam talent do malowania mam ;D Nawet ciut większy, ponieważ gdy miałam już 3 latka, umiałam malować ładne kwiatuszki i motylki. Tak więc, pokarzę Wam kilka moich "starszych" prac, które zamieściłam na moim (zawieszonym) blogu. Są one z sierpnia tego roku. Namalowałam na nich Katheje oraz Mikę2118. Dam Wam zdjęcia (oczywiście te, z mojego bloga) :


Ładne? Mi się podobają.
A teraz, żeby otrzymać rysunek musisz się zgłosić. W jaki sposób? :
Po prostu piszesz w komentarzu "Chcę rysunek", dodajecie do tego jeszcze swoją nazwę na MSP oraz w jakim stroju mam Cię namalować!!! 
W każdej serii pokarzę dwa rysunki. Katheja zaklepała już jedno miejsce, więc zostało jeszcze tylko jedno miejsce! Części serii będzie dużo tzn. dopóki Wam się nie znudzi i dopóki nie namaluję wszystkich którzy chcą rysunek!
Pamięteajcie!!! Nie wybieram pierwszego komentarza, który będzie pod tym postem! O to, mój sposób : piszę nazwy tych, którzy chcą rysunek na małych karteczkach, wkładam je do miski a potem losuje. Tak jest według mnie najbardziej sprawiedliwie! :)

Kochani, Ci którzy chcą rysunek, zgłaszajcie się w komach. Pamiętajcie o nazwie look'a w którym mam Was narysować! :*

Liczę na liczne (#FAKLODŻIK) zgłoszenia.

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. Dla mnie rysunek Miki jest o ciuteczkę ładniejszy ^^ Ale Kathey też śliczna :3
    Zgłaszam sie: kami273!
    Look: Little Lady

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się !
    Look : To taki pomarańczowy czarny, pomarańcz jasny. Będziesz wiedzieć.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki ^.^ Zgłaszam się: $hhaniaa$

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Z lookiem, który mam na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Nazwa: majamarta i moda
    Look: Klulik C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    Look który mam na sb :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rysunki. Zgłaszam się! Masz jeden błąd ortograficzny: "pokarzę" pisze się przez "ż"
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceń Look, który mam na sobie.
      ~vietnam

      Usuń
  8. Super post!
    Login: szara laska roku
    Look: narysuje ten, który mam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszan sjem !!
    sweet elena (se)
    W tym, co mam na sb XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Proooooooooshe rysunek... W looku z turkusową sukienką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce rysuneczek w tym stroju co jestem ubrana
    PS. Super rysujesz Trzymaj tak dalej
    PPS. Pisz posty najczęściej jak sie da bo KOOOFAAAM TWOJE POSTYY =^-^=

    TheMoomster

    OdpowiedzUsuń