czwartek, 16 października 2014

Jakie tła są (Według Mnie!) najprzydatniejsze + Jakie tła pasują do rodzajów filmów?

Czesio, tu Kasiunia ^^ Dzisiaj post będzie o tłach. Teł jest wiele, ale czy wszystkie są tak naprawdę potrzebne? Czy aby wszystkie naprawdę mogą się do czegoś przydać? Tak, o to pytania. Tak więc, dzisiaj pokarzę Wam, jakie są tła (oczywiście według mnie) najprzydatniejsze oraz jakie tła pasują do różnych rodzajów filmów. Nie przedłużając, zapraszam!
Pierwsze tło jakie wybrałam to BFF Zone :
Moim zdaniem jest naprawdę bardzo ładne oraz przydatne. Jest tutaj łóżko (czy tam kanapa xd), naklejki, poduszki, różowe schodki, wielkie okno. Wszystko, czego potrzebują nastolatki. Tło można wykorzystać do filmu z niezdecydowaną nastolatką (przez zmienność kolorów oraz warstwy ścian) lub po prostu jako pokój przyjaciółki. Naprawdę, to tło przyda się w wielu możliwościach! Ocena : 10/10!
Kolejne tło to Picnic Forest :
Najbardziej ujęła mnie nie tematyka, lecz grafika! Jest prześliczna. No i te kolory <3 Wszystko to sprawia, że las staje się żywszy. Jak widać, są tu dwie brzozy, dwa dęby, kwiaty, krzewy oraz pas drzew w oddali. Tło naprawdę zachęca do zakupu... wyglądem! W filmie może nadać się na miejsce spotkań, wypoczynku, łez... A przede wszystkim spokoju. Zachęcam do kupna, naprawdę warto. Ocena : 10/10.
Następne tło to nic innego tylko Camp MSP Day :
Letni obóz, a może wyjazd z rodziną? Te propozycję możemy zastosować w przypadku tego tła, ponieważ pasuje do tego i do tego. Mamy tutaj 4 domki campingowe, za nimi góry z lasami, sosny po lewej stronie oraz wielkie błękitne jezioro. Nic się ze sobą nie zlewa, wszystko się nawzajem przyciąga. Bardzo podoba mi się to tło, nawiązuje mnie do mojego ulubionego wypoczynku wakacyjnego czyli chodzenia po górach. Ocena : 10/10.
Ostatnie wybrane przeze mnie tło to Classroom :
Klasa w szkole, jest jak najbardziej przydatna. Poza tym, to ostatnie tło z klasą w szkole. Innych JUŻ NIE MA. Tak więc to jest w 100% przydatne. Dość często wiele użytkowników robi filmy o szkole, bez tego tła film (według mnie!) traci swój szkolny sens i motyw. W naszej klasie (nie, nie chodzi mi o NK XD) jest 6 ławek, biurko, tablica, lampy, mapy oraz półki z książkami. To tło jest jak najbardziej potrzebne! Ocena : 10/10.

Teraz czas przejść do teł, które pasują do różnych rodzajów filmów. Pierwsze będą tła, które pasują do Horroru!
Tła, pasujące do Horrorów :
JUTRO DODAM JESZCZE KILKA RODZAJÓW, BO NA RAZIE MUSZĘ KOŃCZYĆ!!!

Myślę, że spodobał się Wam post ;* Jak tak, to skomentuj ;D

Pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie opisujesz ;) Super post, oczywiście. Bardzo przydatny przy robieniu filmów.

    Posdr ;*

    ~stylówkalol=] czyli również nowa redaktorka c;

    OdpowiedzUsuń
  2. SuperoFFy PosCik ;**
    JuŻ cIę LubIĘ ;**
    pOzdRaWiaM ;***
    - KaRinQa :3

    OdpowiedzUsuń