czwartek, 30 października 2014

Porządki w pokoju - jak zacząć?

Siemka, tu Milka. W dzisiejszym poście powiem Wam, jak zrobić porządki w pokoju (ale tym na MSP ;)). Pomysł ten podsunęła mi pewna MS - slodka12332106. Tak więc, bez dłuższego wstępu - zacznijmy!
1. Styl.
Zanim zaczniemy "porządkować" nasz pokój, musimy pomyśleć, w jakim stylu go urządzimy. Może być to : różowy, milutki kącik, lub ciemny, mroczny zakątek. Wybór należy do Ciebie! Oczywiście, przed zaczęciem "dekorowania" naszego pokoju, musimy zobaczyć, czy mamy odpowiednie rzeczy do urządzenia naszego kącika.
2. Kolory.
W dekorowaniu pokoi ważne są kolory, jakimi będziemy się posługiwać. Jeżeli wybieramy styl "emo" nasz pokój musi być przeważnie w czerni, szarości, granacie. A jeśli robimy "plastikowy" dom, musimy użyć (jako koloru podstawowego) różu. Kolory, jakie dobieramy, zależą od stylu, naszego pokoju, więc zastanów się, jaki kolory będą Ci odpowiadać!!!
3. Dekoracje.
Niezbędnym elementem pokoju, są dekoracje. Dzięki nim, możemy wyrazić, co chcieliśmy naszym pokojem "przekazać". Podstawą są (według mnie!) krzesła oraz stolik/biurko. (Oczywiście to tylko moje zdanie). A resztę, musimy po prostu dobrać do tematyki pokoju.  
4. Pupile.
Moim zdaniem, posiadania "zwierzątka" w pokoju dodaje mu takiej spokojności. (Nie wiem, jak to ująć xd). To jest krok dodatkowy, ponieważ nie wszyscy chcą wystawiać swoje boonie, bądź boonsters.
5. Kilka śmiesznych akcentów! 
Na koniec, do naszego pokoju, możemy dodać kilka śmiesznych akcentów tzn. kilka buziek, ruszających się rzeczy, czy po prostu pandę gadającą przez telefon!
Ale pamiętaj! Baw się dobrze przy urządzaniu pokoju! ;)

Mam nadzieję, że podobał Wam się post. Komentujcie ;*

Pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Pierwsza czy nie? Oto jest pytanie...
    Superoffy pozd. Skorzystam z rad c; Przydałby się u mnie mały remoncik :P
    Posdr
    ~ Kasia Jednorożec :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga! No, fajny pozd. Bardzo fajne rady, ja już mam urządzony pokój. Najdziwniejsze w nim jest to, że pokój imprez to sypialnia. Tsa... Dobra, nieważne. DZISIOJ HALLOWEEN!

    OdpowiedzUsuń
  3. thx za porade :* snicerslady0

    OdpowiedzUsuń