środa, 8 października 2014

Wyjaśnienia, informacje i konkurs na redaktora.

Heii!
Tu Katheja... Wiem, nie spodziewaliście się pomimo że to w sumie mój blog.
Widziałam posta cyni i zgadzam się z nią.
Moja licha aktywność na stronie niestety przekłada się na jakość, bo postów nie ma.
Tak samo Kisiel, napisała chyba jednego posta.
Jeśli Marta (Kisieleeeq) nie odezwie się w ciągu 3 dni, będę musiała ją wyrzucić.
Dobra, ale po kolei.
Najpierw wyjaśnienia, czemu nie piszę.
Jak wiecie, obecnie jestem w szóstej klasie szkoły podstawowej (Młodocian.). Jest to najważniejsza i najbardziej związana z naszą przyszłością klasa.
Porządnie wzięłam się za naukę więc czasu ostatnio wystarczyło mi tylko na konkurs na redaktora u Abieski.
Poza tym, nie mam komputera, więc jedyną możliwością są posty z tableta (Np. Jak teraz), które są... No, beznadziejne.
Trzecią sprawą są konkursy kuratoryjne.
Są to najbardziej prestiżowe konkursy w całej szkolnej karierze, dla klas 6 (Wyjątkowo uzdolnione osoby z 5 klas też mogą się zgłosić, ja rok temu chociaż nie jestem jakaś zdolna zostałam wyznaczona). Jeśli zostaniesz laureatem takiego konkursu (Bodajże od 1 do 5 miejsca?) nie piszesz sprawdzianu szóstoklasisty - Możesz iść do jakiego gimnazjum tylko chcesz (Tylko z Polskiego i matmy zwalnia Cię z całości, przyroda tylko z 1 części egzaminu)! Pomyślcie, jaka to świetna sytuacja, jesteś laureatem konkursu i każde gimnazjum praktycznie bije się o Ciebie.
Konkursy są trzy: Z Polskiego, matematyki oraz przyrody.
Ja o dziwo zostałam wyznaczona do wszystkich trzech. Muszę się bardzo dobrze przygotować, bo mi zależy. Konkursy są za dwa tygodnie (Matma, przyroda) i jeden za trzy (Polski - muszę przeczytać dokładnie pięć książek i obejrzeć dwa filmy). Po nich podejrzewam że wszystko wróci do normy - Zarówno u Abi jak i tu.
Jeszcze co do notki Cyni: Jeśli będę miała komputer, dodam ten chat, chociaż nie podejrzewam żeby były na nim jakieś tłumy. Nagłówek tak samo. Będzie jesienny (PSZEŚROCZYSTY!!1!!1!!1!111), szablon to samo. Mam nadzieję że jesteście zadowoleni z takiego rozwiązania.
No, a informacje - Akapit wyżej.
Teraz trzecia część, mianowicie KONKURS NA REDAKTORA.
Nie wiem ile będzie miejsc w obsadzie; jeśli post 3 osób mnie usatysfakcjonuje - Dodam 3, jeśli 5 to 5 itd. Jakie mam wymagania?

Poprawna interpunkcja.
Poprawna ortografia.
Poprawny język (Tzn. Zdania muszą być LOGICZNE, a nie np. Asia poszła do sklepu. Pies skakał. Po zakończonej czynności Tosia poszła do parku.)
Częste pisanie postów.
DŁUGIE posty. Przykładem długich notek są np. Cyni albo chociażby moje z komputera.

To chyba tyle, jak widać wymagań nie mam zbyt dużych.
No, przynajmniej mi się tak wydaje. Notki wysyłajcie na maila katheylovemsp@gmail.com. Będziecie dodani w trybie natychmiastowym.

Jeszcze ostatnia rzecz, nie była w tytule ale teraz mi się przypomniała.
Jeśli dodam chat, będą obowiązywały reguły, których będziecie musieli przestrzegać.
Teraz tylko tak skrótowo, abyście mogli rzucić na to okiem:

- Nie przeklinaj.
- Nie mów o tematach o podtekscie... Sami wiecie jakim.
- CAPS LOCK DOZWOLONY ^^
- Nie reklamuj swojego bloga na chacie.
- Nie proś o podwyższenie rangi.
- Moderatora mają redaktorzy, a ja admina.
- Bywalca dostają osoby, które napisały conajmniej 10 wiadomości na chacie.

To tak w wieeeeelkim skrócie.

Jeszcze ostatnia sprawa! Szablon! Tak. Zrobiłam nowy, jesienny, ale nie jesienny. Rozumiecie? Pozmieniało się prawie wszystko a i tak blog przejdzie gwałtowne zmiany za niedługo. :)

To chyba tyle.
Spodziewajcie się niebawem normalnej notki :)

Do następnego posta! ♥

11 komentarzy:

  1. O ja natychmiast pisze posta! Oczywiście, że sie zgłaszam ^O^
    Mam nadzieję, że moja notka Ci się spodoba ;*

    Posdr ★.★

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh... Nie lubię się za to, że pisałem krótkie posty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomek, nie użalaj się nad sobą. Każdy może pisać długie i sensowne posty, trzeba tylko CHCIEĆ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej. Kathei. Zróp konlurs na admina, albo otrazu wybiesz cynie3,dobra?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam siem!!!!1111111111

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech bedzie chat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym tu wrócić. Brakuje mi Was ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, a ta notka ma być taka jakby 'pierwsza' czy gdybyśmy pisaliśmy od dawna?

    OdpowiedzUsuń