piątek, 17 października 2014

Coś o unikatach.

Hejka, tu Milka :* Będę tak rozpoczynała wszystkie wstępy, ponieważ na blogu są dwie Kasie (łącznie ze mną) dlatego mnie, nazywajcie po prostu Milka. Wiem, nie o tym mowa, ale chciałam to napisać żebyście zkumkali (nowe słoffo <3) o co chodzi. Nie będę więcej pisała nie na temat, bo post (mam nadzieję) będzie o niebo ciekawszy.
Dzisiaj dowiemy się czegoś o unikatach. Oczywiście, nie będą to stare informacje, takie jak "co to jest unikat" bądź "jak rozpoznać unikaty" "unikaty ze starego MSP" itd. Nie, mój post będzie inny. Nie będzie opowiadał tutaj, skąd się wzięły unikaty oraz dlaczego je wycofali. Ta notka będzie o (między innymi) unikatach, które nie były nimi, a się stały, o unikatach z Vip'a itp. Tak więc, zacznijmy od unikatów, które wcale nimi nie były, a teraz tak naprawdę są.
Ubrania z Halloween 2013.
Ciuchy, które dodali moderatorzy podczas aktualności na MSP (jak co czwartek) stały się unikatami. Ten konkurs nazywał się "Horror Halloween". Takie ubrania dostały się wtedy do sklepów (uprzedzam, że zdjęcia NIE SĄ MOJE!!!) :

Wszystkie pokazane tutaj ubrania są unikatami. Możecie nawet sprawdzić. Ja sprawdziłam i nie da się dokonać zakupu! Więc każdy, kto wtedy zakupił choć jedną rzecz, ma w swojej garderobie unikat! O to, co ja wtedy zakupiłam :
Wiem, malutko *,* Jak ja zawsze mawiam "zawsze coś". Przygotowałam dla Was jeszcze jeden dowód. Otóż, znalazłam tą o tą notkę na Polskiej Wikipedii MSP (to właśnie stamtąd się o tym dowiedziałam) :
(Nie widzisz co jest napisane na zdjęciu? Kliknij na nie! ;D
Unikat, z Wielkanocy 2014.
Zobaczyłam w pewnym artbooku pewną ciekawostkę. Otóż, podobno opaska z uszkami królika z aktualności na Wielkanoc ("Highschool Easter") to unikat. PODOBNO nie da się jej już kupić. Postanowiłam to sprawdzić i... to prawda! :o Klikałam kilka razy (bo mógł być to prosty lag), ale nadal nie dało się tego kupić! O to, jak wyglądają takie uszka :
Ja osobiście posiadam taki "unikat". Jeżeli nadal nie wierzysz, możesz go spróbować kupić u mnie. Jeśli Ci nie wyjdzie zakup, to znaczy, że mówię prawdę ;)

Na dzisiaj to już tyle. Myślę, że się Wam podobał post ^^


Pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Fajny post! Nie wiedziałam o tej opasce :o xD Napisz, Kasiu posta, w które dni możesz pisać notki. Tylko nie publikuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurde!
    Te włosy z Halloween są super! A chciałam je kupić i się już nie da... ;_;
    Fajny post, bardzo przydatny!
    `M

    OdpowiedzUsuń