środa, 15 października 2014

Takie powitanie.

Guten Morgen!
Tak więc z tej strony....


Malinasia! 

                                                         (bez wykrzyknika XD)                                                           

Jestem nową redaktorą na blogu Kathejii. A zarazem przyjaciółką. Jeśli mogę się tak nazwać. Lyl XD
Nie wiem, czy mnie kojarzycie chociażby z mojego bloga, bloga Kathey albo Abieski. 
Zanim zacznę post o mnie, powiem ( a raczej napiszę XD) mój stosunek do tych blogów, które podałam wyżej.
- mój
Założyłam go w lutym tego roku. Obecnie zawieszony. Jeśli Zosia mi pozwoli, mogę wkleić jego adres i adres mojego PIERWSZEGO bloga. ;)
- Katheji
Pojawiłam się w którejś części ''Hot or Not'' - serii, którą prowadziła cynia3. Czasem też pisałam komentarze. B|
- Blog Abieski
Byłam przez kilka dni redaktorką próbną... Jak widać.

Dobra nie ględzę. ( bardzo się spieszę więc...)
Wkleję tutaj mojego posta z bloga Abi. Nie gniewajcie się, proszę.

Imię, wiek...

- Mam na imię Emilia i chodzę do klasy I gimnazjum - czyli mam 13 lat. ODKRYCIE!
- Urodziny (po co Wam to mówie...;_;) mam 2 maja, tak dokładniej kończę latki o godzinie 23:45. B]
- Przeprowadzałam się trzy razy. Najpierw mieszkałam we wsi, potem w mieście zwane Ostrołęką. (hihi) Teraz mieszkam (UWAGA) znowu na wsi. ;_;

Hobby...

No nie, nie wiem co tu napisać. XD
Moje hobby to szycie (B|) i robienie własnoręcznych kartek. Np, na urodziny, na Święta. Kiedyś lubiłam lepić z plasteliny, aktualnie nie mam na to czasu. A no - uwielbiam też rysować ubrania, projektować. Niestety teraz wyszłam z wprawy i nie mam czasu. (Malina taka zapracowana) Nomć. (co ja mam z tym zwrotem i z tymi nawiasami...?)

Zainteresowania...

Ogólnie interesuję się PRL'em (Polska Rzeczpospolita Ludowa), muzyką.
No muzyką. B]
A teraz moje gusta w muzyce. B]
Uwaga!!

SŁUCHAM ROCKA I METALU.

 Tak, dobrze czytacie. I nie słucham tego dzisiejszego, nie wiem jak to nazwać... (sory) Aczkolwiek podobają mi się niektóre nutki. Ox, przejdę do tego jakich zespołów słucham (i kocham!!).
Najpierw mój ukochany.♥ (hihihihiihiiihih)
A oto on...
MÓJ UKOCHANY ZESPÓŁ TO... (;-;)

Guns N' Roses. (stary skład) !

Oto oni w starym składzie. (♥)

Nie no musiałam ich dodać.
Nie ma co gadać. Byli świetni. Jak coś oni tak już nie wyglądają, bo np. Slash (pierwszy po prawej;gitara prowadząca) ma 49 lat, a Axl (w środku;wokalista) i Izzy (po lewej pierwszy;gitara rytmiczna) 52.Ale rock nigdy nie umiera!!! \m/ (ja coś dodam na koniec posta piosenki które mi się podobają! xd)

Następne. 

AC/DC


Też kocham i na zdjęciu macie również stary skład. ;>

Slayer

 NIE JESTEM SATANISTKĄ!!!

Tak na przypomnienie. Lel. B)

Metallica

  Oni mają genialne kawałki. Naprawdę. Moja mama nawet ma 2 płyty ich. :>

No więc, dosyć dużo się o mnie dowiedzieliście, co? ;>

Dobra, ja kończę.
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie cieplutko i będzie miło mi się tutaj pisać. c;
Do zobaczenia!
[Edit:] PS. Jeśli chcecie się coś jeszcze o mnie dowiedzieć, napisz w komentarzu, a Ci odpowiem! B)



Nowe logo, takie mroczne. B)

11 komentarzy:

  1. Guten morgen malino. Oglądasz Banshee? Jeżeli tak, powiedz jak czujesz się z tym, że MALINY TO ZŁO. Bez urazy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzja mowila, ze kalmala z Malinqami ;)

      Usuń
    2. Nie oglądam xD. \
      Maliny to nie zło!!! MALINATORS 4EVA!!11
      A tak poza tym, Gute Nacht. c;
      `M

      Usuń
    3. Zuzia w 11 odcinku truskawki powiedziała, że maliny nie są zle! xd Kocham ją <3 xp

      Usuń
  2. Dżem dobry Malino !
    Przyjdź do mnie do cie zjem B|

    TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  3. To do mje pszyjć, awywy.
    Jezuuu, ja tak sql PIESEŁKI SĄ TAKIE....AWYWYWYWYWY (awwwwww)
    Boshe XD
    A Pani : eeee jakie ??
    A ja : nooo takieee.....awywywowate ?! ;)
    Ona aha, fajnie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście tu jesteś.
    ~Malinadunia

    OdpowiedzUsuń