sobota, 4 października 2014

Informacje.

Hej cieszę się że 7 osób zgłosiło się do wykreślanki.
Weszłam przed chwilą na pocztę i dostałam 4 e-maile z Waszymi MS.
Powiem kto wysłał a kto się zgłosił i jeszcze nie dostałam e-maili od Was.
Dostałam zgłoszenia od :
TheMoomster
olliwka1000
stylówkalol=]
Jeszcze dostałam e-mail z lookiem od Kasi Kowalskiej. Możesz napisać swój nick w komie? Bo potrzebuję ale ty chyba jesteś tą biscuit2002 bo pisałaś że chyba wysłałaś 2 e-maile i właśnie dostałam dwa takie same xD Ale dla pewności Kasiu napisz nick w komqu.
Kto się zgłosił a nie wysłał e-maila?
Cynia3
vajletboregard (napisała że dziś mi dostarczy zdjęcia)
Kathey
Przeczytałam też komentarz Cyni a więc tłumaczę. Gdy dostanę wszystkie zdjęcia zrobię wykreślankę. I to WY decydujecie kto odpada. Kogo strój Wam się najmniej podoba piszecie w komentarzach że ten ktoś ma odpaść. Rozumiecie? :) xD
Daję Wam czas do dzisiaj sobota (4.10.14r) godzina 14. Nie wiem czy od razu po 14 zrobię wykreślankę bo moja siostra ma urodziny przychodzi babcia,muszę pokój posprzątać itd.
Zobaczymy potem :))
Naprawdę dziękuję że wzięliście udział w wykreślance ;*



3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak biscuit2002 to ja...ale nie nazywam się ani kasia ani kowalska xD wysłałam z pomocniczego emailu bo na tym 'normalnym' nie chciło mi się wysłać xD

    OdpowiedzUsuń