środa, 8 października 2014

No to czas się pożegnać.

Hey. Tu Sandra. Jak widać po tytule ODCHODZĘ.
Dlaczego?
Raczej nie spodobały Wam się moje posty a szczególnie Klaudii.
Skoro sądzisz że piszę krótkie posty. Okej rozumiem.
Ale ty tu najlepszych też nie piszesz. :) (Teraz każdy leci na dół i zacznie hejtować że tak piszę)
Dziękuję Kathey że dała mi szansę by tu pisać. Naprawdę podoba mi się tutaj.
Ale mam dość. Poszukam szczęścia na innym blogu albo skończę bloggować.
Jeszcze raz dziękuję za wszystko. Smutno mi się zrobiło.
Klaudio obejdzie się teraz bez twojego komentarza ''Zrobiłaś krótkiego posta ? ;-;''
Do zobaczenia ;'c <3
Jak opublikuję posta usunę się z tego bloga.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Twoje posty były świetne. Nie powinnaś odchodzić. Głowa do góry, noo :D. Jak chcesz, mogę Cię przyjąć na swojego bloga. Pisałabyś u mnie posty. Chcesz ? Jak tak to mi napisz.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... TAK OCZYWIŚCIE... Jeszcze mi napisz, że piszesz długie posty. Podobają mi się twoje posty, tylko uznałam, że są krótkie. Bo są. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale ty myślisz że piszesz najwspanialsze posty i najdłuższe ._. NIE JEST TAK
      Chciałam być dla Ciebie miła. Chyba CI nie pasowało że dołączyłam do bloga.
      Innym podobały się moje posty OCZYWIŚCIE TYLKO TY MASZ JAKIEŚ WĄTY -.-

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ech... Klaudia ma rację. Piszesz krótkie posty. Ale to nie znaczy, że od razu musisz odchodzić. Twoje serie można dopracować. Do Paoli: Trochę szacunku. Klaudia wyraziła swoje zdanie. Powinnaś to uszanować. A ten cholerny tekst "wypchaj się" jest na poziomie przedszkola.
      Pozdrawiam.
      ~penelopa004

      Usuń
    4. Jezu.....:D
      Serio, uważacie, że Klaudia pisze krótko i do dupy, za przeproszeniem ?! Nie. Klaudia pisze NAJLEPIEJ z redakcji (poza Kathey XDD) a Sandra pisząc 5 zdań napisała WASZYM zdaniem więcej niż Klaudia, która napisała ich 30 ? XDD
      Okay...

      Usuń