czwartek, 2 października 2014

Mam pomysł na zabawę , serię.

Haay ! Jak widzicie po tytule wpadłam przed chwilą na pomysł który będzie zabawą i serią równocześnie xD
Tylko na czym mój pomysł polega?
Już tłumaczę :
Wy piszecie w komentarzu ,,Zgłaszam się i (nick)'' Przykład : Zgłaszam się Wariatkaaa=)
A następnie wysyłacie screen swojej moviestar na pocztę : Sandra12772@wp.pl
Tylko przed wysłaniem sprawdźcie czy na pewno potwierdziliście że chcecie mi coś wysłać.
Mówię Wam to bo zdarzały mi się takie przypadki że myślałam że się ładnie wysłało a adresat tego nie dostał.
Zdaję sobie z tego sprawę że większość z Was wie jak wysłać ale niektórzy mogą nie wiedzieć.
Gdy wybierzecie plik klikacie jeszcze na załącz.
Oczywiście nic Kathey nie wysyłałam xDD
Co to tego co już pisałam.
Wysyłacie mi screen swojej movie star.
Wymaganie jest takie by widać ją było w całości i nie robiła żadnej animki
Przykłady :
(Tło z nowego konkursu xdee)
Możecie pobrać zdjęcie z jakiegoś swojego looku c;
Artbooki z jakimś ładnym tłem też mile widziane ;-D
Wybaczcie za zamknięte oczy.
Wysyłając mi screen swojej ms podpiszcie się xD
A po co mi macie je wysyłać?
Zrobię wykreślankę części będzie tyle ile uczestników się zgłosi.
W każdej jeden z Was będzie odpadał.
Zawsze będziecie mieli jeden dzień na głosowanie w komentarzach.
Podsumowując :
Chcesz brać udział w wykreślance? ;3
Napisz w komie ,,Biorę udział (nick)
Na pocztę wysyłasz mi screen swojej ms całej i nie wykonującej żadnej animacji.
W mailu piszesz mi swój nick.
No to chyba wszystko?
Nagrody ach tak ;3
Kto nie odpadnie przez całą serię dostaje :
10 grafów z moich różnych kont
3 prezenty z l.ż (Z moich innych kont gdzie mam wystarczająco sc)
Lajkuję Wam 15 looków i artów (Z mojego i kilku innych kont)
Obejrzę 5 filmów
Może jeszcze coś tam dam ale to się zobaczy ;3
No to zachęcam Was to wzięcia udziału c;
Zaraz postaram się napisać kolejnego posta.






9 komentarzy:

  1. zgłąszam się! biscuit2002 jeśli na email przesłałam dwa zdięcia a nie jedno to sory...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Czyli chodzi o to, że oceniasz look'i i zawsze ktoś odpada, tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Czyli chodzi o to, że oceniasz look'i i zawsze ktoś odpada, tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ! Zdjęcia prztjdą jutro.
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się =)
    ~ Ja. Za niedługo post.

    OdpowiedzUsuń