czwartek, 16 października 2014

Hejoł ;3

Cześć!
Może zastanawiacie się kto pisze? No więc jestem nową redaktorką na tym blogu! Może coś o mnie? Nazywam się Hania (bez hejtów ;-;) i mam 13 lat. Możecie na mnie mówić Haniaq lub Hancik :). Uwielbiam rysować, projektować oraz tańczyć. Mój nick na msp to $hhaniaa$ (jak oryginalność). Moja ms wygląda tak:

 Nie mam takiego talentu do robienia look'ów jak katheja. Ale cóż. Tu chyba zbliża się koniec tego posta. Bo co, post powitalny miał być jakiś mega długi? XD

Na koniec wstawię obrazek zrobiony w pizapie z nudów :d
Nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona, ale to z nudów xd
Przy okazji zapraszam was na mojego bloga: >KLIK<
Bay! ♥



3 komentarze:

  1. Hejooo, widziałam twojego bloga i jest zarąbisty! <3 Fajnie, że tu jesteś. Masz fajny styl pisania, ale weź napisz coś o sobie. Chcę wiedzieć o tobie wszystko! Buahahaha! Dobra, żart. xD Ładny look, tylko truszkę się zlewa bluzka z szortami. Pozdrawiam
    \Klaudia
    P.S. Pierffsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FENK JU RZA TE KOMBLEMENDY. (głupwaka, hehe). Chyba nudno by było pisać więcej o mnie :) Może, że mam urodziny 14 lipca 2001 roku, koffam arbuzy (pozdro dla katheji), niedługo będę mieć jeża w domu. Takiego pigmejskiego B) Mówiłam, że zanudzi? OŁ JE WŁAŹNIE RZE MUWIŁAM.

      Usuń