poniedziałek, 6 października 2014

Zabawa #2

Czeeść. W końcu robię 2 część XD Ale zanim...wypowiem się na temat komentarzy,lel (Co ja mam z tym lel? Cały dzień piszę lel XD)
Komentarz Kathey ;
Musiałaś tego looka? XD
Wiem że przegram. Xd
Kathey twoje wszystkie looki są cudne XD Ten look mi się mega podoba więc go wybrałam wybacz. XD
Komentarz Julii Skiby ;
Eee...a jak jestem na zdjęciu to mogę głosować?
Tak możesz głosować :D Każdy ma prawo do głosowania.
Komentarz Oliwii O ;
Haha, wiedziałam że przegram że przegram. Normalka ... Po co ja biorę udział w takich rzeczach, skoro i tak przegram ? ;_; Jezu,muszę się ogarnąć ! XD Już nie będę brać udziału w takich rzeczach, bo tylko jest mi przykro. Powodzenia dla innych,życzę miłej konkurencji.

olliwka1000
Ey, noo głowa do góry. Odpowiedziałam Ci w komentarzu tu :
Wracamy do posta cieszycie się? XD
(Gdy ktoś odpadnie będę pisać Game Over)
Głosy ;
Kathey - 1
olliwka1000 - 2
TheMoomster - 1
biscuit2002 - 1
W sumie każda miała po 1 głosie oprócz Oliwii.
Gratuluje dziewczynom które nie miały głosów XD
Podam Wam jeszcze raz nicki dziewczyn jadąc od lewej ;
biscuit2002
stylówkalol=]
TheMoomster
Cynia3
Kathey
Kto teraz będzie musiał odpaść? To zależy od Was ;*
Teraz poszperam po sklepie i jak najdzie mnie wena zrobię looka i inne wersje kolorystyczne XD
Ale to się zobaczy.
Paaa XD





17 komentarzy:

  1. stylówkalol sory najmniej ten look mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylówka lol :(
    Ej Sandra a czy w trakcie zabawy można może zmienić tego looka xDD
    Jak nie to spoko :)
    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  3. TheMoomster sorry nie podoba mi sie tw look

    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynia3
    Sory, ale twój look nie zbyt mi się podoba

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ta nie ma to jak sobie zagłosować z anonima żal -,-'

      Usuń
  6. Ale ja jestem piąta od lewej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Popraw szybko, bo będą mi gadać, że mam odpaść!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. stylówkalol - moim zdaniem ten look powinien odpasc. Przykro mi :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, wiedziałam że odpadnę :D. Eh ... Trudno. Są ważniejsze rzeczy. Moim zdaniem powinna odpaść TheMoomster. Przykro mi, ale tak wyszło :/ ...

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuje sie c: Głowa do góry xD Znając moje życie teraz ja odpadne. Popacz na mój. Eh... Szkoda gadać :/

      Posdr

      ~stylówkalol=]

      Usuń
  9. Kathey lub cynia3 powinny odpaść...

    OdpowiedzUsuń
  10. stylówka lol słaby look -,-'

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia moge zmienić looka ? W następnej rundzie ? xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Biscuit2002 i Kathey :)

    OdpowiedzUsuń